- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر احمد نصرتی، مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان : تامین اجتماعی بعد از انقلاب اسلامی تحولات چشمگیری داشته است

دکتر احمد نصرتی، مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان : تامین اجتماعی بعد از انقلاب اسلامی تحولات چشمگیری داشته است

به گزارش صبح گلستان چهل سال پیش در گوشه ای از جهان که امریکا آن را جزیره ثبات نامیده بود انقلابی برپا شد و علیرغم تصور و انتظار بسیاری از سیاستمداران بزرگ، این انقلاب به پیروزی  رسید ونه تنها به نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاتمه داد بلکه قدرتهای پوشالی دنیا که مانند زالو از منابع این مرز و بوم و از حق مردم مظلوم ایران ارتزاق می کردند را به بیرون از مرزها هدایت کرد و به آنها فهماند که ایران و ایرانی استقلال و آزادی خود را با هیچ چیز و هیچ کس معامله نمی کند.
چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، چهل سال با چالشهای کوچک و بزرگ، جنگ، تحریم، نفوذ، توطئه و غیره همراه بود و البته پیروزیها و توفیقات بی شمار هم کام ملت را شیرین نمود.
دو رکن ولایت فقیه و وفاداری مردم، درخت انقلاب را تنومند کرد و درحالی که دشمنان این کشور و انقلاب کمرهمت بسته بودند که شاهد جشن چهل سالگی آن نباشیم و علنی آرزوهای خود را بیان می نمودند، توسعه ایران را در حوزه های صنعت، اقتصاد، کشاورزی و غیره به نظاره نشسته اند و هنوز این کلام بزرگان انقلاب را باور نکرده اند که ملتی که شهادت دارد اسارت و ذلت ندارد.
در حالی شاهد توسعه و حرکت قطار انقلاب هستیم که تسلیحات نظامی، دانش هسته ای، صنایع دفاعی، نانوتکنولوژی و بسیاری از حوزه های دیگر رنگ و بوی بومی به خود گرفته و این دانش بومی و خود اتکایی را دیگر نمی توان از این ملت گرفت.
در حوزه سیاست خارجی و داخلی دستاوردهای متعددی داشته ایم که در این مجال فرصت ابراز آن نیست اما باید گفت که انقلاب در حوزه های علم و فناوری، بهداشت و سلامت و بسیاری از حوزه های دیگر، توفیقات و دستاوردهای بی شماری را به همراه داشته است.
چهل سالگی در فرهنگ ما سن و سال پختگی و کمال است و اینک شاهد به کمال رسیدن انقلاب اسلامی ایران هستیم.
تامین اجتماعی نیز به عنوان یکی از عوامل و شاخصهای موثر در رفاه اجتماعی به نسبت قبل از انقلاب تحولاتی چشمگیر داشته است.
افزایش چشمگیر تعداد بیمه شدگان، افزایش غیر قابل قیاس تعداد و تنوع خدمات، تحول در شکل ارائه خدمات و حرکت به سوی دولت موبایل، افزایش چشمگیر بودجه، توسعه دامنه پوشش بیمه ای، توسعه ارتباطات و غیره همگی افتخارات سازمان اجتماعی بوده اند.
البته بجاست این کلام را با یادی از دو همکار مرحوم و دو شهید راه خدمت به پایان ببریم، زیرا بسیاری از این تحولات در زمان مدیریت این عزیزان فقید و مرحوم ایجاد گردید.
مرحوم دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون فقید حقوقی و امور مجلس سازمان هر دو از جمله مدیرانی بودند که با تمام توان، در خدمت به بیمه شدگان  سر از پا نمی شناختند.
در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی یادشان را گرامی می داریم و برای آن دو عزیز سفرکرده علو درجات را آرزو می نماییم.

0 [1]
0 [1]