مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان: پنجمین جشنواره فیلم فجر گلستان با ۱۲ فیلم در گرگان اکران شد

عادله کشمیری شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر بهترین جشنواره هنری است که از سال ۶۱ قبل از هر جشنواره هنری دیگری کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: سینما هنری است که شامل رنگ، نقش، تصویر، داستان گویی است که می تواند تاثیرگذاری اعجازگونه ای داشته باشد.

کشمیری ادامه داد: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در واقع پنجمین جشنواره فیلم فجر گلستان است و در این دوره از جشنواره ۱۲ فیلم ازسودای یک سیمرغ فجر در گرگان اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره فیلم فجر رویداد بزرگ فرهنگی است که چندین سال است که در کشور برگزار می شود و کارنامه سینمای جوان استان گلستان هم کارنامه خوبی است.

وی ادامه داد: در سال جاری فیلم های جشنواره فیلم فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و پردیس سینمای کاپری اکران شد و ۱۲ هزار نفر (به غیر از آمار پنجشنبه شب) فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر را در این دو مکان تماشا کردند.

کشمیری گفت: امیدواریم در سال های آتی شرایطی فراهم شود تا شهرستان ها هم بتوانند در انتخاب بهترین فیلم از نگاه مخاطبین شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: شاید از گذشته تا به امروز کشور ما را در دنیا به شعر و شاعری بشناسند اما سینمای ما هم ظرفیت جدیدی است که می توانیم آن را به دنیا معرفی کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۸ ب.ظ

دیدگاه