امضای تفاهنامه بین دادگستری گلستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت استفاده از ظرفیت های مشترک برای آموزش قوانین و مشارکت دانش آموزان در اجرای قانون

تفاهم نامه ای برای کمک به نهادینه کردن احترام به قانون
به گزارش البرز گلستان  ادگستری گلستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفاهم نامه ای امضا کردند تا از ظرفیت های مشترک برای آموزش قوانین و مشارکت دانش آموزان در اجرای قانون استفاده کنند .
رئیس کل دادگستری گلستان گفت : بر اساس این تفام نامه کودکان و نوجوانان به عنوان همیار قانون با قوانین و مقررات به زبان ساده و قابل فهم آشنا می شوند و به همسالان خود در مدرسه و خانواده آموزش می دهند.
هادی هاشمیان افزود: دوره ها و کارگاه های آموزشی مشترک قضات و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه هایی است که به منظور افزایش آگاهی های حقوقی و ترویج فرهنگ صبر و گذشت در استان برگزار می شود.
هاشمیان گفت: استفاده از ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان و نوجوانانی که تخلفی مرتکب شده اند از دیگر بندهای دیده شده در این تفاهم نامه است .
این مقام ارشد قضایی استان افزود: تدوین برنامه های آموزشی کودکان و نوجوانان بر اساس آمار و پراکندگی آسیب ها در مناطق شهری و روستایی استان از دیگر برنامه هایی است که در قالب این تفاهم نامه به دنبال تحقق آن هستیم.
هادی هاشمیان افزود : پیگیری این تفاهم نامه با دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری استان است.
پ

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۵ ب.ظ

دیدگاه