- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب گرگان : با هدف دسترسی راحت مردم به دستگاه قضایی، کلینیک حقوقی در ناهارخوران گرگان راه اندازی می شود

به گزارش صبح گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار کرد: با هدف دسترسی راحت مردم به دستگاه قضایی، کلینیک حقوقی در ناهارخوران گرگان راه اندازی می شود.

وی با بیان این که در این کلینیک، خدمات مشاوره ای حقوقی و قضایی، رایگان به مردم ارائه می شود. افزود : این کلینیک عصرها فعال است و افراد می توانند با مراجعه به آن، از خدمات مشاوره ای رایگان استفاده کنند.

سیدحسینی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی حقوقی و روانشناسی از دیگر برنامه هایی است که در این کلینیک دنبال می شود.

به گفته وی، این کلینیک با همکاری دادسرا و شهرداری گرگان در پارک جنگلی ناهارخوران که یکی از مناطق شلوغ گرگان است راه اندازی شده است.

سیدحسینی تصریح کرد: استفاده از مشارکت سازمان ها و مردم در پیشگیری از وقوع جرم در سطح شهرستان گرگان از اهداف راه اندازی کلینیک حقوقی گرگان است.

به گفته وی، این نخستین کلینیک حقوقی کشور است که در محیطی خارج از دانشگاه راه اندازی شده است. هم اکنون  چهار دانشگاه شهید بهشتی، مفید قم، فردوسی مشهد و دامغان کلینیک حقوقی راه اندازی کرده اند.

0 [1]
0 [1]