- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:بیش از ۹۸ درصد از جمعیت روستایی از راه آسفالته برخوردار هستند

به گزارش صبح گلستان  به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: خوشبختانه در بخش راه های روستایی استان هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از جمعیت روستایی از راه آسفالته برخوردار هستند و تعداد روستاهای برخوردار از راه آسفالت ۹۵۵ روستا است در حالی که قبل از انقلاب فقط ۲۵ روستای استان دارای راه آسفالته بودند.

وی افزود: ساخت ۲۷۸ کیلومتر بزرگراه در استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهای حوزه راه در استان است.

محبوبی ادامه داد: واگذاری ۲۹ هزار و ۳۰۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان از دیگر اقدامات این اداره کل در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که تاکنون ۹۶ درصد تعهدات دولت در استان عملیاتی و مابقی تعهد استان در ۶ ماه اول سال ۹۸ اجرایی خواهد شد.

وی واگذاری بیش از ۷۰۰ هکتار از اراضی دولتی در جهت توسعه شهری، عمران و آبادانی و ارتقاء سطح جامعه با کاربری های مختلف مسکونی، آموزشی، بهداشتی و غیره در بعد از انقلاب اسلامی در سطح استان را به عنوان یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

محبوبی بیان کرد: تهیه و تصویب طرح جامع ۲۲ شهر در طول پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان در جهت ارتقاء کیفیت و بهبود زندگی شهروندان با هدف توسعه شهرها از دیگر خدماتی بوده است که توسط این اداره کل ارائه شده است

0 [1]
0 [1]