- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده / بهمن ، تکریم وتجدید بیعت با شهیدان و رهروی از راه باغبان لاله ها امام خمینی است

یاد داشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده
بهمن ، تکریم وتجدید بیعت با شهیدان و رهروی از راه باغبان لاله ها امام خمینی است

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره ؛ برای هشدار ، تذکر و بیداری.

بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که ، باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

درهر بهمن ، امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید.

گام هایش بوی یاس می دهدو گل محمدی به خانه ها هدیه می کند
بهمن همیشه در راه است

سلام بر تو ای روح خدا
سلام بر تو که بخشنده تر از آفتاب در آسمان ابدیت تابیدن گرفتی و با ملائک در هم آمیختی
سلام بر تو که از نظرها پنهان و در دل ها جاودانه ای
سلام بر تو که از خاک در گستره ی افلاک زیستن دوباره آغاز نمودی

خمینی عزیز
آن دل که به یاد تو نباشد دل نیست
قلبی که به عشقت نتپد جُز گِل نیست
آن کس که ندارد به سر کوی تو راه
از زندگیِ بی ثمرش حاصل نیست

حال که چهار دهه از همراهی امت با انقلاب اسلامی و وجانشین بحق رهبری میگذرد؛ مسئولیتی سنگینتر از انقلاب کردن بر دوش ما نهاده است و آن حفظ آرمانها ، ارزشهای والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

ارزشهایی که پشتوانه آن تلاش و جهاد امام خوبیها از دهه چهل تا پیروزی انقلاب اسلامی و جهاد و همراهی انقلابیون برای به ثمر نشستن این نهال بود که با خونهای پاک شهیدان آبیاری و رشد کرد.

انقلابی که موجب تحول بنیادی برای خدمات رسانی به ملت بزرگ ایران اسلامی و جهان اسلام شده است ؛
مسئولیت امروز همه ما تبیین صحیح ارزشها ، تلاش برای تحقق و حفظ این مهم است تا پاسدار واقعی ارزشها باشیم؛ ارزشهایی که در میادین دفاع آن سردارانی به اوج کمال رسیدند و با خونهایشان درختی را تنومند کردند که در سایه رهبری پیامبرگونه امام راحل خمینی کبیر هدایت یافت و دلهای صیقل زده را در طریق سعادت قرار داد و رهبری فرزانه مقام معظم رهبری سایه بانی گسترده به گستردگی جهان اسلام با نگاههای تیزبین و اندیشه ای ژرف و عمیق از آموزه های انقلابی مکتب امام رحمه الله هدایتگری دارد و با روشنگری و بصیرت افزایی نظام مقدس در سخت ترین بحرانها؛ این کشتی انقلاب را ناخدایی کرد و به ساحل امن هدایت میکند.

این نعمت بزرگ رهبری هدایتگر، شکری هزاران می طلبد و امروز مائیم با پیمانهای ناگسستنی خود با امام رحمه الله و خون شهیدان انقلاب اسلامی ویاران دلسوز و وفادار دوران دفاع مقدس تا با بصیرت و روشن بینی ها تحت ولایت مقام معظم ر هبری همسو و همگام نظام مقدس بوده و باشیم.

انقلابی که منشا بسیاری از خدمات ارزنده از سالهای اولیه پیروزی تاکنون در همه ابعاد و به گستردگی ایران اسلامی که مهمترین آن امنیت است گسترده شده است و جای جای ایران اسلامی تا دورترین نقاط از نعمات و خدمات این انقلاب بهره گرفته اند و تحول و تغییری بنیادی در توسعه زیر ساختها و خدمات عمومی و رفاهی بدست آورده اند و این همان ؛شمه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

و حال این مائیم تا به سهم خویش پاسدار ارزشها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی و اندیشه های فروزان رهبری فرزانه و امام امت این بنیانگذار نهضت اسلامی باشیم.

چه کنیم تا در این آزمون الهی سربلند فائق آییم؟

اطاعت محض از رهبری معظم و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی ، تبین ،تبلیغ و اشاعه صحیح ارزشها به نسلهای امروز و فردای این کشور ، بصیرت افزایی و روشن بینی در برابر دسیسه های شیطانی دشمنان خارجی و داخلی ، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و همراهی با ارکان نظام مقدس در تحقق برنامه های پیش روی کشور ، ایجاد نا امیدی و یأس به دل دشمنان و امید افزایی به ملت،
بی شک برای انقلاب ما را دژی مستحکم میسازد تا چشمهای دشمنان را برای همیشه از خاک پاک و ملت بزرگ ایران بسته نگه دارد و ما با حضور بیش از پیش خود این چشمهای خبیث دشمنان را کور خواهیم ساخت .

همه ما ملت متحد و یکپارچه ایران اسلامی با سلاح ایمان و توکل به حضرت حق ، باری دگر در رهروی و تجدید بیعت با امام امت ، شهیدان و رهبری بصیر و آگاه با حضور چشم گیروچشم کور کن دشمنان نظام در روز ۲۲ بهمن حماسه ای ماندنی و ماندگار در تصاویر و اذهان خواهیم ساخت.

پس وعده دیدار همه ما روز ۲۲ بهمن در مسیرهای راهپیمایی در جریان سیل آسای ملت بصیر ایران اسلامی قرار خواهیم گرفت و به همه ی دشمنان داخلی وخارجی خواهیم فهماندکه علیرغم بعضی ازکاستی هاکه انشاءالله باسعی وتلاش دولتمردان درسایه کریمانه مقام معظم رهبری حل وهمیشه دراین راه ثابت قدم خواهیم ماند.

یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب ۹۷

گروه مناسبتهای ویژه سامانه اطلاع رسانی سورم سرا-بالاجاده

 

0 [1]
0 [1]