- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان:آرامش و امنیت خود را مدیون شهدا هستیم

آرامش و امنیت خود را مدیون شهدا هستیم

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به نقش‌آفرینی مردم و خانواده‌های شهدا در انقلاب اسلامی گفت: هرچه خیر و برکت، امنیت و آرامش داریم به برکت خون شهدا است و شهدا با قطره‌ قطره خون خود برای دفاع از اسلام و کشور جنگیدند.

به گزارش «ایثار»، اسرافیل وزیری در دیدار با خانواده شهیدان انقلاب اسلامی «برات الله آبرودی» و شهید «محمدرضا قربانی»، اظهار داشت: چهل‌ سالگی انقلاب را مدیون جان‌فشانی شهدایی هستیم که در ابتدای انقلاب با رشادت تمام بدون هیچ هراسی در مقابل رژیم طاغوت ایستادند.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی مردم و خانواده‌های شهدا در انقلاب اسلامی ادامه داد:  هرچه خیر و برکت، امنیت و آرامش داریم به برکت خون شهدا است و شهدا با قطره‌ قطره خون خود برای دفاع از اسلام و کشور جنگیدند.
مدیرکل بنیاد گلستان با بیان اینکه دیدار مسئولان با خانواده شهدا و ایثارگران می‌تواند نقش بسزایی در روحیه این عزیزان داشته باشد، افزود: نگاه خانواده‌های شهدا و ایثارگران به مسئولان نگاه خانواده به فرزندان است و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این قشر معظم داشته باشند، زیرا آنان ولی‌نعمتان این انقلاب هستند و نباید هرگز فراموش شوند.
شهید برات الله آبرودی متولد ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۰ است که در ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ در تظاهرات شهرستان گرگان مورد اصابت گلوله عوامل رژیم پهلوی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید محمدرضا قربانی نیز متولد ۱۰ فروردین‌ماه ۱۳۴۵ است که در ۱۷ شهریورماه ۱۳۷۷ در اثر درگیری با اشرار مسلح مواد مخدر در منطقه خراسان جنوبی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
​انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]