- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

انتصاب اولین بانو در سمت رئیس اداره حراست در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اداره کل ارشاد اسلامی گلستان اتفاق افتاد

طی حکمی و در حضور جمعی از مسئولان حراستی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان گلستان رییس اداره حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان معرفی شد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در آیین تکریم و معارفه‌ای که در ظهر  شنبه ١٣ بهمن‌ماه در تالار نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد؛ طی حکمی « بتول عسگری» به عنوان رییس اداره حراست آن اداره کل انتخاب و معرفی شد.

یادآور می‌شود در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه یادبود از زحمات « عقیل غریب آزادی» که مسئولیت این واحد را بر عهده داشت قدردانی 

لازم به توضییح می باشد  که خانم بتول عسکری دارای سابقه  کارشناسی حراست اداره کل را در رزومه خود دارد
وی تنها بانوی رییس حراست در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.
ضمنا در حال حاضر ۲ مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های بندرگز و آزادشهر و ۲ رییس گروه ستادی (گروه فرهنگی و گروه هنری) در مجموعه مدیریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، خانم هستند.

یادآور می‌شود در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه یادبود از زحمات « عقیل غریب آزادی» که مسئولیت این واحد را بر عهده داشت قدردانی به عمل آمد.

 

0 [1]
0 [1]