فرماندار علی آباد کتول در نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گلستان:برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان اقدامی ستودنی است

فرماندار علی آباد کتول : برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک گلستان اقدامی ستودنی است
فرماندار علی آباد کتول گفت: برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گلستان اقدامی ستودنی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، هدایتی در بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان اظهار داشت: استمرار و تقویت این نمایشگاه در سالها آتی می تواند نقش مهمی در معرفی صنایع استان داشته باشد.
وی افزود: بخش زیادی از مردم با تولیدات این استان آشنایی ندارید که این نمایشگاه فرصت آشنایی و معرفی واحدهای تولیدی به مردم را فراهم کرده است.
هدایتی با اشاره به ظرفیت های فراوان شهرستان در حوزه صنعت تاکید کرد این: قابلیت ها و توانمندی های صنعتی باعث شده تا توسعه شهرک صنعتی در دستور کار قرار گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت برپایی این نمایشگاه ها در سطوح شهرستانی گفت: انتظار است برگزاری این نمایشگاهها بتواند در رونق بخشی به حوزه صنعت و حمایت از تولیدات داخلی موثر باشد.
اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گلستان از ۱۳ بهمن سالجاری با حضور استاندار گلستان گشایش یافت و تا ۱۵ بهمن برای بازدید عموم دایر است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

دیدگاه