فرماندار آزادشهردر بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان :از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و ناحیه صنعتی آین شهرستان حمایت می شود

فرماندار آزادشهر : واحدهای تولیدی حمایت می شوند
فرماندار آزادشهر تاکید کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و ناحیه صنعتی آین شهرستان حمایت می شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، حسینی در بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان اظهار داشت: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در اولویت برنامه های حوزه اقتصادی قرار دارد.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری نشست با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: بازدید و نشست با واحدها در راستای کمک به رفع دغدغه های آنان به صورت مستمر انجام خواهد شد.
وی از اقدامات انجام شده از سوی شرکت شهرک های صنعتی گلستان برای تکمیل زیرساخت مورد نیاز در شهرک صنعتی آزادشهر و ناحیه صنعتی آقچلی طی چند سال اخیر قدردانی کرد.
حسینی افزود: بخشی از زیرساخت های این شهرک و ناحیه صنعتی نیازمند تقویت است که فرمانداری شهرستان نیز تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبارات به این بخش به کار می گیرد.
فرماندار آزادشهر همچنین با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط شهرک های صنعتی گلستان گفت: حضور واحدهای صنعتی در این نمایشگاه حس خوبی را ایجاد کرده و انگیزه خوبی برای فعالیت واحدهای تولیدی ایجاد خواهد کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۸ ب.ظ

دیدگاه