- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از افتتاح بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان پروژه در شهرستان های مختلف به مناسبت ایام دهه فجر درقالب توسعه فیدر، احداث رینگ، توسعه شهری و توسعه روستایی خبر داد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان  اظهار کرد در دهه فجر بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهیم کرد که در شهرستان های مختلف در قالب توسعه فیدر، احداث رینگ، توسعه شهری و توسعه روستایی است.

وی افزود: فاز اول سایت آموزشی فنی و مهارتی در علی آبادکتول، نیروگاه گازی در سرخنکلاته، پست فوق توزیع گنبد- ۴ و ساختمان جدیدالاحداث دوزین از دیگر پروژه های قابل افتتاح ما است.

نصیری ادامه داد: قبل از انقلاب ۳۱۶ روستا برق داشتند که بعد از انقلاب ۷۱۵ روستا به این میزان اضافه شد و هزار و ۳۱ روستا گلستان برق دار هستند.

وی بیان کرد: در زمینه برق دار کردن چاه های کشاورزی قبل از انقلاب ۹۰ حلقه چاه ما برق دار بود که اکنون به پنج هزار و ۵۳۳ حلقه چاه رسیده است و رشد قابل را نشان می دهد.

نصیری تصریح کرد: همچنین در حوزه شبکه فشار ضعیف قبل از انقلاب هزار و ۳۹۵ کیلومتر شبکه داشتیم که بعد از انقلاب به هفت هزار و ۵۴۳ کیلومتر رسیده و ۴۴۱ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اضافه کرد: در شبکه فشار متوسط هزار و ۲۶۴ کیلومتر قبل از انقلاب شبکه داشتیم که بعد از انقلاب این مقدار به هفت هزار و ۶۱۲ کیلومتر افزایش یافت و رشد ۵۰۲ درصدی دارد.

وی افزود: در احداث ترانسفورماتور و پست های فشار متوسط قبل از انقلاب ۱۸۲ مگاولت آمپر احداث پست داشتیم که در حال حاضر ظرفیت ترانسفورماتورهای ما دو هزار و ۳۵۵ مگاولت آمپر بوده که در حدود هزار و ۱۹۳ درصد رشد داشته است.

0 [1]
0 [1]