- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد: استفاده بیش از ۹۰ درصد روستاهای استان از اینترنت پرسرعت / پیشتازی مخابرات در ارائه سرویس به مشترکان

به گزارش البرز گلستان غلامعلی شهمرادی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از مشترکان اینترنت پرسرعت ای دی اس ال مخابرات منطقه گلستان اظهار کرد: در عصر فناوری و اطلاعات زندگی انسان‌ ها وابسته به فناوری اطلاعات است، امروز با وجود فناوری اطلاعات کارها  با سریعترین و کم هزینه ترین روش انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تلفن و ارتباطات در زندگی مردم نقش‌ بسیار پررنگی دارد، افزود: در حال حاضر بیشترین خدمات دستگاه های اجرایی از طریق خدمات الکترونی به مردم استان ارائه می ‌شود که همه این توانمندی ها از وجود زیرساخت‌ های شرکت مخابرات است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان از رشد توسعه در بخش ‌های مخابراتی گلستان خبر داد و گفت:  ۷۴۰ هزار پورت تلفن و بیش از  ۶۲۰ هزار مشترک تلفن ثابت در استان وجود دارد.

شهمرادی اظهار کرد: با توجه به اینکه خدمات دهی به روستاهای صعب العبور مستلزم هزینه های زیاد است اما تمام  روستاهای استان دارای ارتباط هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۹۹۷ روستا استان گلستان دارای ارتباط خانگی هستند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان اینکه ۹۷۵ روستا دارای اینترنت پر سرعت هستند، گفت: بیش از ۹۰ درصد روستاهای استان از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند.

وی افزود: در زمینه ارتقا کیفیت شبکه، اقدامات اساسی در مخابرات استان صورت گرفت و اکنون وضعیت اینترنت مخابرات دگرگون شده است.

شهمرادی از راه اندازی طرحی با عنوان«نسیم وفاداری در استان» خبر داد و اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور توسط استان گلستان انجام شد که توانسته مورد الگو دیگر استان ها قرار گیرد.

وی یادآور شد: در انتخابات گذشته ۹۹.۵ درصد شعب اخذ رای استان انتخابات را به صورت الکترونیک

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ تکنولوژی ۳G  و ۴G در استان انجام شده که همه اقدامات خوب در راستای ارتقاء کیفیت شبکه صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۸ درصد سهم اینترنت مشترکان در استان را سهم مخابرات تشکیل می دهد و ما بقی مربوط به کل دیگر شرکت ها است.

شهمرادی اظهار کرد: مخابرات در ارائه سرویس به مشترکان پیشتاز است و روز به روز وضعیت سرویس دهی آن بهتر می شود و این آمادگی وجود دارد هر گونه پیشنهادی که باعث بهبود مسائل شود را دریافت کنیم.

وی گلستان را در بین دیگر استان های کشور پیشرو در مصرف اینترنت دانست و یادآور شد: میزان مصرف اینترنت در گلستان از متوسط کشوری بالاتر است.

گفتنی است در این مراسم به نمایندگی از ۶۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت استان، ۶۰ نفر تجلیل شدند.

0 [1]
0 [1]