- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی درآیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان: در جای‌جای کشور عمران و آبادی را شاهدیم ولی هنوز نیاز به تلاش و سرعت بیشتر داریم

 به گزارش صبح گلستان حجت الاسلام موسی شاعری»  امام جمعه شهرستان کردکوی در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان کردکوی اظهار کرد: دشمنان و منافقان پس از پیروزی انقلاب اسلامی منتظر بودند که انقلاب اسلامی زمین بخورد ولی می‌بینیم بعد از چهل سال اینگونه نشده است.

امام جمعه شهرستان کردکوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آرمان‌هایی را دنبال کرده که آرمان بشریت است، افزود: ۱۲۴ هزار پیامبر حرف‌های انسانی و اخلاقی زدند و آنچه از سینه پیامبران خارج شد وحی بود و این پیام ضد بشری و یا گمراه کننده نبود.

وی ادامه داد: انسان بنا است که جایگزین خداوندی باشد که یک هزار اسم از رحمان و رحیم و… دارد که باید این اسامی در بشریت متبلور شود و نگاه انقلاب اسلامی همین گونه است.

حجه ‌الاسلام شاعری تاکید کرد: امروز بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه جهان دل در گرو آرمان‌های انقلاب دارند و مردم آمریکا ندای انقلاب اسلامی را می‌شنوند.

امام جمعه شهرستان کردکوی متذکر شد: کشور نیاز به توسعه دارد و هنوز به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم نرسیدیم گرچه قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی تاکید کرد: از نظر عمران و آبادی نیز به همینگونه است و اتفاق‌هایی خوبی رقم خورده و در جای‌جای کشور عمران و آبادی را شاهد هستیم ولی هنوز نیاز به تلاش و سرعت بیشتر داریم و امید داریم دولت با همه مشکلات به توسعه کشور توجه کند

0 [1]
0 [1]