قدمنان فرماندار کردکوی در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان :در ایام دهه مبارک فجر یک هزار برنامه فرهنگی پیش بینی شده که در سطح شهر و ۴۰ روستای این شهرستان برگزار می‌شود

 به گزارش صبح گلستان «ابراهیم قدمنان»  فرماندار کردکوی در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان کردکوی اظهار کرد: جرقه انقلاب در سال ۱۳۴۱ توسط امام (رحمه الله علیه) در کشور اسلامی زده شد و معمار کبیر انقلاب در آن زمان با لایحه‌ای که شاه آن را انقلاب سفید نامید مبارزه کرد.

فرماندار کردکوی ادامه داد: این مبارزه منجر به دستگیری امام(رحمه الله علیه) و تبعید وی به تهران، ترکیه، نجف و فرانسه شد ولی معمار کبیر انقلاب دست از مبارزه برنداشت و شعار امام(رحمه الله علیه) این بود که انقلاب الهی برگرفته از قرآن است و این انقلاب به ثمر نشست و ۴۰ سال مردم از آن بهره می‌برند.
قدمنان تاکید کرد: امروز ۴۰ سالی است که کشوری مستقل هستیم و امروز گردهم آمدیم که بگوییم که این انقلاب چه دستاوردهایی برای ما به ارمغان آورده است و این افتخارات تنها در شهر کوچکی مثل کردکوی است.
وی تاکید کرد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها امروز بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان پروژه در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
فرماندار کردکوی افزود: ۸۹ پروژه در سطح شهرستان کردکوی در این ایام در نظر گرفته شده و ۷۵ مورد آن افتتاحیه است.
وی یادآور شد: در هفته دولت نیز ۷۲ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد  این نشان می‌دهد که اتفاق‌های خوبی در شهرستان افتاده است.
قدمنان با بیان اینکه مجتمع آبرسانی دنگلان از ۲ برابر توسعه یافته و این پروژه تمام روستاهای منطقه آبرسانی می‌کند، گفت: زیرگذر یساقی از دیگر پروژه‌های شهرستان کردکوی است که به دلیل شرایط جوی در روزهای آینده آغاز آسفالت این پروژه صورت می گیرد. بیمارستان کردکوی نیز در دست افتتاح است و پروژه دیگری در زمینه صنایع دستی داریم که برای غرب استان در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در ایام دهه مبارک فجر یک هزار برنامه فرهنگی پیش بینی شده که در سطح شهر و ۴۰ روستای این شهرستان برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۵ ب.ظ

دیدگاه