- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر ابراهیم غفاری مدیر کل بهزیستی استان گلستان خبر داد :ایجاد اشتغال پایدار برای هفت نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان

‍ ایجاد اشتغال پایدار برای هفت نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی گلستان

به گزارش البرز گلستان  در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، طی آیینی که با حضور فرماندار و ریاست جهاد کشاورزی شهرستان ترکمن برگزار شد، ۷ واحد خود اشتغالی حمایت شده از سوی اداره کل بهزیستی گلستان افتتاح گردید.
دکتر ابراهیم غفاری مدیر کل بهزیستی استان گلستان در این باره گفت: با توجه به ارزیابی های بعمل آمده در زمینه استعداد و علاقمندی مددجویان، پس از طی مراحل آماده سازی شغلی، با اختصاص ۲۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به تعداد ۷ نفر از افراد دارای معلولیت در حوزه شهرستان ترکمن، زمینه اشتغال و خودکفایی از طریق خرید دستگاه “جوجه ریزی” فراهم شد.
دکتر غفاری افزود: این دستگاهها قادر هستند در طی یک دوره ۲۱ روزه، تعداد ۲۲۰ جوجه یک روزه را تولید کنند که در شرایط فعلی بازار، هر جوجه یک روزه برای تولید کننده مبلغ ۱۵۰۰ تومان سودآوری دارد. وی در خصوص فروش تولیدات این واحدهای تولیدی خانگی گفت: با هماهنگی های بعمل آمده، مساعدت لازم از سوی جهاد کشاورزی شهرستان ترکمن برای خرید بعمل خواهد آمد.
دکتر غفاری ابراز امیدواری کرد با حمایت از مشاغل خانگی از سوی دستگاههای متولی، میتوان به شوق زاید الوصف در تولیدکنندگان داخلی دست یافت.

0 [1]
0 [1]