آئین گرامیداشت استاندارد و تقدیر از برگزیدگان و سرآمدان استاندارد در گلستان در آستانه ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

گرامیداشت استاندارد در گلستان مقارن با چهل سالگی انقلاب
به گزارش صبح گلستان آئین گرامیداشت استاندارد و تقدیر از برگزیدگان و سرآمدان استاندارد در گلستان در آستانه ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این آئین که با حضور معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران، دکتر میرمناف هاشمی، استاندار گلستان، نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی استان، مدیران عامل و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و اصحاب رسانه برگزار شد از برترین های گلستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان در بخش تقدیر از واحدهای تولیدی نمونه، از واحد تولیدی دلند الکتریک که در سطح کشور نیز به عنوان واحد تولیدی نمونه در سال ۱۳۹۷ معرفی شده بود و نیز واحد تولیدی پگاه گلستان تقدیر شد.
همچنین از آزمایشگاه همکار مستقر در شرکت تولیدی شیر پاستوریزه پگاه گلستان به عنوان آزمایشگاه همکار نمونه استاندارد، شرکت آموزشی همکار کیفیت سازان سبز به عنوان شرکت آموزشی همکار نمونه استاندارد، از اعضای کمیته فنی متناظر سازه های چوبی (TC 165) به عنوان کمیته فنی متناظر نمونه استاندارد و از بهروز ثامنی، آزاده راشکی، مریم شمشیرساز، هوشنگ کشمیری و محسن احیائی به عنوان مدیران کنترل کیفیت نمونه در گلستان تقدیر به عمل آمد.
شرکت کارکیا پویان زیما و نیز بهروز ثامنی و سید مصطفی عقیلی نژاد، مدیر امور ماهیان خاویاری به عنوان شرکت حقوقی و اشخاص حقیقی نمونه در تدوین استانداردهای ملی در گلستان معرفی شدند.
در ادامه شرکت بازرسی فنی تدبیر انرژی هیرکان، به دلیل همکاری شایسته در بازرسی فنی معیار مصرف انرژی در استان گلستان، احمد دهباشی به دلیل مشارکت فعال در جلسات کمیته علائم و کنترل کالا در استان گلستان، شرکت تولیدی کارین کنسرو به دلیل اخذ بیشترین تعداد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال ۱۳۹۶ در استان گلستان، شرکت تولیدی صنعت چوب شمال به دلیل دارا بودن بیشترین گزارش بازرسی معیار مصرف انرژی منطبق برای فرایند اوراق فشرده چوبی در استان گلستان، شرکت تولیدی گرم آوران سرزمین پارس به دلیل اخذ نخستین پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فراورده پکیج های گازسوز گرمایشی در استان گلستان و شرکت تولیدی توان انرژی گستر کاسپین به دلیل اخذ نخستین پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فراورده باتری راه انداز اسید سربی خودرو در استان گلستان تقدیر شد.
همچنین واحدهای تولیدی شرکت تولیدی آرد نیک، کیمیا رشد گرگان، کارخانجات خوراک دام و طیور گرگان و دشت، صنایع غذایی گلستان عصاره، آرد مشتری، شرکت تعاونی تولیدی آرد زاهدی، آب نیرو بخش گلستان، صنایع کیمیا چوب گلستان، صنعت چوب شمال، مهتاب موتور گرگان، روغن موتور اسپو گلستان، شرکت سیب آور، سیمان پیوند گلستان، شرکت آق آلتین شیمی و شرکت گندم داران سیلوی مراوه تپه به دلیل مشارکت در فرایند انتخاب واحد نمونه تولیدی و استمرار در کیفیت، معرفی و تقدیرشدند

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵ ب.ظ

دیدگاه