- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان به مناسبت  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی : بازنشستگان پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی  می باشندکه در اوج انقلاب و ۸سال دفاع مقدس در همه صحنه هاحضور فعال داشتند

?جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان به مناسبت  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی : بازنشستگان پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی  می باشندکه در اوج انقلاب اسلامی و ۸سال دفاع مقدس در همه صحنه هاحضور فعال داشتند?

به گزارش صبح گلستان رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان در نشستی با خبرنگاران به مناسبت  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و برنامه های صندوق و نحوه خدمات دهی  به بازنشستگان   در ابتدا به همین مناسبت اظهار کرد: ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی طی چهل سال گذشته با اتحاد و همدلی دست در دست هم و لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های مختلفی که دشمنان طی این سال‌ها علیه ما چیده اند ایستادگی و مقاومت کردند .
وی  گفت: سه عنصر اصلی رهبری و اقتدار بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و دین مداری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت و اکنون دشمن به دنبال ضربه زدن به این سه رکن است که موفق نخواهند شد.
جعفری افزود: دشمنان از هر راهی به دنبال ضربه زدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هستند و قصد دارند دستاورد‌های انقلاب را کم رنگ جلوه دهند، اما با کمک  نخبگان سیاسی و مذهبی با اتحاد و انسجام از این گذرگاه تاریخی عبور خواهیم کرد و دشمنان ما خوار و ذلیل خواهند شد.
مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان همچنین از بازنشستگان بعنوان پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی  نام برد که در اوج انقلاب و ۸سال دفاع مقدس در همه صحنه هاحضور داشته و با حفظ سنگر کار در هر نقطه ای که نظام نیازمند به یاری  داشته بلافاصله ندای رهبر انقلاب را لبیک می گفتند  و در صحنه حضور پیدا می کردند.
عملکرد صندوق بازنشستگی گلستان:
وی در ادامه تعداد مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری در گلستان را ۲۹ هزار نفر اعلام کرد که ماهیانه بمبلغ ۶۰ میلیارد تومان بابت حقوق جاری به آنان پرداخت می شود.
جعفری همچنین گفت:میانگین سن بازنشستگان تا پایان دیماه ۹۷ حدود ۶۳ سال که حداقل حقوق بازنشستگان یک میلیون و۳۸۵ هزار تومان می باشد.
مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  سپس تصریح کرد: بر اساس سیاست صندوق بازنشستگی درراستای سلامت اجتماعی بازنشستگان چهار(۴)سفر رایارانه ای به آنا ن تعلق گرفته و از اول فروردین ۹۷ تا آخر دیماه از مبدا گلستان ازطریق شرکتهای مدنظربه اقصی نقاط کشور حدودا ۵۲۰۰ نفربه سفرهای زیارتی وسیاحتی اعزام شدند
وی در باره خدماتی که توسط صندوق بازنشستگی  کشور به بازنشستگان ارائه می شود خاطرنشان کرد :خدمات صندوق شامل:بیمه تکمیلی، کمک هزینه عینک ، عصا وسمعک ،بیمه عمر حوادث، پرداخت وام های ضروری قرض الحسنه ووام خریدکالاتاده میلیون تونان ازطریق بانک عامل (صادرات)استان  به بازنشستگان  و  و ظیفه بگیران  و اعزام به تورهای آب درمانی محلات نام بردوپرداخت حقوق بازنشستگان ازسنتی به پرداخت مستقیم وه موجب رضایتمندی آنان رابهمراه داشته.
جعفری همچنین در باره کارهای  جنبی برای پر کردن وتامین اوقات فراغت  بازنشسگان  گفت:برگزاری همایش  سالیانه  روز ۲۵ذی الحجه و تجلیل از بازنشستگان باحضورمسئولین ومقامات استان توسط  دستگاههااجرائی و برگزاری نمایشگاه و فروشگاه  دستاوردها وتوانمندیهای بازنشستگان  و برگزاری دو دوره جشنواره ورزشی استانی و کشوری و جشنواره غذایی  و مراسم پیاده روی و کوهنوردی و  سرکشی و عیادت از بازنشستگان از اهم کارها می باشد.
وی تاسیس خانه امید را یکی از کارهای مثبت صندوق در بعد از انقلاب اسلامی نام برد که در این محل جهت پر کردن وتامین اوقات فراغت بازنشستگان انواع گروههای ورزشی و فرهنگی و هنری و خدمات دهی پزشکی به بازنشستگان بصورت رایگان انجام می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  از برنامه های دهه فجر دیدار با بازنشستگان فجر آفرین و تجلیل از آنان  نام برد

 

0 [1]
0 [1]