- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حمیدی فرماندار کلاله در نشست خبری با ستاد خبری چله انقلاب گلستان:۱۱۳ پروژه با اعتبار بالغ ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح می‎شود

به گزارش البرز گلستان حمیدی فرماندار کلاله  در نشست خبری با ستاد خبری چله انقلاب گلستان اظهار کرد: تلاش شده که برنامه‎های شهرستان در ایام دهه فجر متفاوت با سال گذشته باشد و بر این اساس از ابتدای سال حمیدی فرماندار کلاله  در نشست خبری با ستاد خبری چله انقلاب گلستان چهل سالگی انقلاب اسلامی را پیگیری کردیم.

فرماندار کلاله ادامه داد: دشمن در صدد است انقلاب چهل سالگی خود را نبیند و دشمنان برعلیه ما جنگ خود را آغاز کردند و این موضوع بارها در جلسات گوشزد شده تا در برنامه‎های چهل سالگی انقلاب حضور پررنگی را داشته باشیم.

حمیدی با بیان اینکه ۵۵۰ برنامه در ایام دهه فجر در سطح شهرستان کلاله در نظر گرفته شده است، افزود: هماهنگی بین دستگاهی با سپاه و بسیج، شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی برقرار شده تا برنامه‎های خوبی در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی اظهارداشت: مستند تلویزیونی به مدت ۳۰ دقیقه از اقدامات ۲۰ دستگاه‎های اجرایی تدارک دیده شده است تا مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح شهرستان کلاله آشنا شوند.

فرماندار کلاله افزود: قبل از انقلاب در شهرستان حدود ۸ کیلومتر آسفالت داشتیم و امروز ۴۶۰ کیلومتر جاده آسفالته داریم و در حوزه آبرسانی در شهرستان توفیق‎های خوبی داشتیم و پیش از انقلاب آبرسانی بهداشتی وجود نداشت و با یک هزار و ۷۵۲ کیلومتر مربع آب لوله کشی با ۱۱۵ روستا به لحاظ گستردگی سومین شهرستان استان تلقی می‎شود.

حمیدی متذکر شد: بیش از ۸۲ درصد روستاها آبرسانی مستقیم به شکل بهداشتی شده و ۱۸ روستا با تانکر آبرسانی می‎شود و در تلاش هستیم که تا دو سال آینده آبرسانی بهداشتی به این روستاها نیز انجام شود.

وی افزود: در بحث گازرسانی ۹۸ درصد روستاهای ما گازرسانی انجام شده و قبل از انقلاب ما به هیچ عنوان گازرسانی نداشتیم و در بحث مخابرات در انقلاب توفیق‎های خوبی بدست آوردیم و خرسندیم که اکثر روستاهای ما دارای زمین ورزشی هستند.

حمیدی یادآور شد: برای نخستین بار در شهرستان کلاله به صورت متمرکز مراسم استقبال نمادین از ورود حضرت امام خمینی( رحمه الله علیه) از فرودگاه کلاله برگزار می‌شود.

فرماندار کلاله یادآور شد: ۱۱۳ پروژه با اعتبار بالغ ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح می‎شود و ۲۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در این ایام کلنگ زنی می‎شود.

حمیدی با بیان اینکه ۸۴ درصد اشتغال سهم در نظر گرفته شده برای کلاله محقق شده است، افزود: در این شهرستان ۱۴ میلیارد تومان توانستیم جذب تسهیلات داشته باشیم که با این رقم میزان تعهد اشتغال ما به ۱۰۰ درصد رسیده است.

0 [1]
0 [1]