کریمی فرماندار ویژه گنبد کاووس در نشست خبری با ستاد خبری چله انقلاب گلستان: در ایام دهه فجر ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار ۱۳ برابر سال گذشته پروژه در شهرستان گنبدکاووس در نظر گرفته شده است

به گزارش صبح گلستان عبدالقدیر کریمیفرماندار ویژه گنبد کاووس در نشست خبری با ستاد خبری چله انقلاب   گلستان اظهار کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار ۱۳ برابر سال گذشته پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه گنبد کاووس با بیان اینکه در سال آینده میزبان کنگره بین‎المللی یحیی بن زید(علیه السلام) را در شهرستان خواهیم بود، افزود: ۱۱۱ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مصوبه برای شهرستان گنبد کاووس داشتیم.

کریمی تاکید کرد: ساخت بیمارستان و دانشکده پزشکی مد نظر نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی بود که تاکید داشت در سفر  رئیس جمهور دیده شود و استاندار پیگیری‎هایی در این زمینه داشته است.

وی افزود: اعتبارات اقتصادی و عمرانی پروژه‎های ایام الله دهه فجر امسال تقریبا ۱۳ برابر سال گذشته است و امسال تعداد قابل توجهی پروژه در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‎شود.

فرماندار ویژه گنبد کاووس با بیان اینکه در مجموع بیش از ۳۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، افزود: ۱۱ پروژه در ایام دهه فجر در حوزه اقتصادی در شهرستان گنبد کاووس کلنگ‎زنی می‎شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه