- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

کوسه‌غراوی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مراسم روز استاندارد: درشکل‌گیری خیرین استاندارد می‌تواند از اقشار بسیار زیادی بهره گیری کرد

به گزارش البرز گلستان ، «شهرام کوسه‌غراوی  مجمع نمایندگان استان گلستان  » امروز(پنجشنبه ۱۱ بهمن) در آیین گرامیداشت روز استاندارد اظهار کرد: در همه زمینه‌ها باید استاندارد رعایت شود و تنها در کشاورزی، صنعتی و اقتصادی  نباید به استاندارد پرداخت.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تاکید کرد: ما در رفتارهای حوزه سیاسی و اجتماعی نیز باید استانداردها را رعایت کنیم و شاید برای رسیدن به این نقطه نیاز به زمان داریم.

کوسه‌غراوی افزود: تلاش‌های زیادی برای استاندارد انجام شده و در حوزه تشویق و نظارت باید بیشتر کار کنیم.

وی گفت: امروز باید بیاندیشیم تا چه میزان توانستیم به استانداردهای جهانی نزدیک شویم و وقتی کالایی صادر می‌شود باید بیاندیشیم که آیا استانداردها را رعایت کردیم.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان متذکر شد: آموزش مدیران و کارکنان یکی از مواردی است که باید در حوزه استاندارد به آن توجه شود و اگر به این مهم توجه شود به سطح استانداردهای جهانی خواهیم رسید.

کوسه‌غراوی گفت: مجمع خیرین که در استان وجود دارد باید مورد توجه قرار بگیرد آن چیزی که اهمیت دارد شکل‌گیری خیرین استاندارد است که می‌تواند از اقشار بسیار زیادی بهره گیری کرد.

وی با بیان اینکه قانون‌های خوبی در مجلس برای استاندارد به تصویب رسیده است، افزود: ماده ۴۲ به بحث حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ماده ۵۳ به حقوق کارمندی و نحوه برخورد با کارمندان پرداخته است.

 

0 [1]
0 [1]