طباطبایی فرماندار مینو دشت در نشست خبری چله انقلاب :فاز دوم شهرک صنعتی در ایام الله دهه فجر به بهره‎برداری می‎رسد

 به گزارش صبح گلستان طباطبایی فرماندار مینو دشت  در جمع خبرنگاران چله انقلاب اسلامی  اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که سرنوشت کشور توسط مردم رقم می‎خورد.

فرماندار مینودشت ادامه داد: در شهرستان مینودشت عمده خدمات و رونق پس از انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و امروز به برکت انقلاب تمامی روستاها این شهرستان آب، برق، گاز و تلفن دارند.

طباطبایی با بیان اینکه دانش‎آموزان به برکت انقلاب اسلامی می‎توانند به راحتی درس بخوانند، یادآور شد: سه مرکز آموزش عالی در شهرستان مینودشت وجود دارد.

وی تاکید کرد: درحوزه بهداشت و درمان بیمارستان مناسبی در مرکز شهرستان وجود دارد و خدمات ارزنده‎ای را به مردم ارائه می‎کند و از سوی دیگر ۴۰ خانه بهداشت در سطح روستاهای شهرستان راه‎اندازی شده و سه مرکز سلامت در شهرستان وجود دارد.

فرماندار مینودشت تاکید کرد: بیش از ۲۷ هزار هکتار زمین کشاورزی و ۱۴ هزار و ۸۰۰ هکتار باغات در سطح مینودشت وجود دارد و در تلاش هستیم که حتی سطح‎های شیبدار تبدیل به باغ‎های مثمر شود.

طباطبایی یادآور شد: کشاورزی شغل اصلی مردم شهرستان مینودشت است و در تلاش هستیم که کشاورزی در این منطقه رونق بگیرد و در این راستا سد نرماب را دنبال می‎کنیم که پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی دارد.

وی تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان برای این سد در نظر گرفته شده و امیدواریم این سد در نوروز سال ۱۳۹۹ به بهره‎برداری برسد و مردم از نعمت آن بهرمند شوند و این سد می‎تواند آب شرب بخشی از استان را تامین کنند و از نعمت آن چهار شهرستان بهره‎مند شوند.

فرماندار مینودشت یادآور شد: در حوزه صنعت شهرک صنعتی در مینودشت فعال است و فاز دوم شهرک صنعتی در ایام الله دهه فجر به بهره‎برداری می‎رسد و تعداد قابل توجهی کارخانه در این شهرک در حال فعالیت هستند و با اجرای فاز دوم این شهرک آماده جذب سرمایه‌گذار است.

طباطبایی ادامه داد: اگر بیان شود که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته بی‌انصافی است و افرادی که این گونه حرف می‌زنند از روی غرض‎ورزی است و اتفاق‎های بزرگی که در شهرستان مینودشت اتفاق افتاده قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

فرماندار مینودشت گفت: ما برای نسل جدید جوانان و نوجوانان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم تا شبهه‌‌ها پاسخ داده شود و نسل جدید ما نباید این احساس برایش به وجود بیاید که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

طباطبایی متذکر شد: در ایام دهه فجر بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی، اشتغالزایی در شهرستان در قالب ۱۹۴ طرح آماده بهره‎برداری است و تعداد کمی از پروژه‎ها نیز آغاز به‎کار می‎شود که در حوزه‎های مختلف راه‎سازی، شهرک صنعتی و ورزش و جوانان و… است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه