نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اعلام کرد: مزیت های طرح معلم تمام وقت در مدارس

 به گزارش صبح گلستان نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان  با اشاره به ارسال بخشنامه طرح معلم تمام وقت به مدارس،مزیت های آن را برشمرد.

۱-بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور ساعت موظف دبیران و هنرآموزان کماکان ۲۴ ساعت در هفته است.

۲- دبیران و هنرآموزانی که تمایل دارند برای ساعت تدریس اضافی و جبران حق الزحمه به جای دریافت وجوه حق التدریس از فوق العاده ویژه مورد اشاره استفاده نمایند،مشمول ۳۰ ساعت تدریس در هفته خواهند شد و به منظور جبران خدمت انان، هفده و نیم درصد ۱۷/۵درصد فوق العاده ویژه موضوع بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشو در احکام کارگزینی آن ها برقرار می گردد.

۳- به دلیل اختیاری بودن موضوع، معلمانی که از فوق العاده مذکور استفاده نمی نمایند،جبران حق الزحمه آنان کماکان با پرداخت حق التدریس انجام می پذیرد.

۴- فوق العاده مذکور مشمول کسور بازنشستگی بوده و در تعیین حقوق بازنشستگی و وظیفه و سایر پرداخت های قانونی مربوط نیز قابل محاسبه است.

۵- دبیران و هنرآموزان متقاضی برخورداری از فوق العاده ویژه مذکور می بایست حداقل ۵ سال امکان ادامه خدمت تا رسیدن به شرایط بازنشستگی تکلیفی موضوع تبصره های ۲ و ۳ ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری را داشته باشند.

۶- دبیران و هنراموزانی که بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور با داشتن ۲۰ سال سابقه تدریس یا مدیریت و معاونت یا رسیدن به ۵۰ سالگی، مشمول ۴ ساعت تقلیل تدریس هفتگی شده یا می شوند چنانچه به میزان ۳۰ ساعت در هفته به امر تدریس اشتغال داشته باشند،برخورداری آنان در صورت تمایل از فوق العاده ویژه بلامانع است.

۷- جبران تدریس بیش از ۶ ساعت یا کمتر از آن در هفته کماکان به صورت حق التدریس قابل پرداخت خواهد بود.

۸- این شیوه نامه از تاریخ ۱/۷/۹۷ قابل اجراست.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶ ب.ظ

دیدگاه