امیرشیر توماج فرماندار شهرستان گمیشان:مراسمات ۴۰ سالگی انقلاب فرصتی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه کشور می باشد

به گزارش البرز گلستان  «امیرشیر توماج»  فرماندار شهرستان گمیشان  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان انقلاب اسلامی را یک انقلاب اجتماعی دانست و اظهار کرد:مراسمات ۴۰ سالگی انقلاب فرصتی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه کشور می باشد.

وی افزود:امام خمینی(رحمه الله علیه) با پیروزی انقلاب اسلامی حرف تازه‎ای را در جهان عنوان کرد.

 

فرماندار گمیشان به شعار« نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی» اشاره کرد و افزود: در آن زمان اکثر کشورها تحت سلطه دو بلوک غرب و شرق بودند.

توماج به توطئه‎های دشمنان در چهل سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: با درایت و مدیریت این نظام توسط امام خمینی(رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری شاهد آن بودیم که از این تلاطم دشمنان انقلاب اسلامی سربلند بیرون بیاید و در این راستا شهدای زیادی تقدیم کردیم و ما که میراث دار این شهدا هستیم وظیفه سنگینی در قبال این شهدا داریم.

وی افزود: شهرستان گمیشان جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته است و برای جبران این عقب‎ماندگی نقشه راهی را برای شهرستان تهیه شده و بر اساس آن اقدامات مختلفی در شهرستان دنبال می‎شود.

فرماندار گمیشان با بیان اینکه ۷۴ شهید را مردم شهرستان گمیشان تقدیم انقلاب اسلامی کردند، افزود: این شهرستان میزبان دو شهید غواص گمنام است و در میادین مختلف انقلاب مردم گمیشان حضور پرشوری دارند و تلاش می‎کنیم که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به کام مردم منطقه بچشانیم.

وی با بیان اینکه شاهد حضور ۵ وزیر و ۴ معاون وزیر در شهرستان گمیشان بودیم، تاکید کرد: در راستای توجه به شهرستان استاندار گلستان بیش از ۱۰ بار در گمیشان حضور یافتند.

فرماندار گمیشان با بیان اینکه ۹۹٫۵ درصد مردم گمیشان به برکت انقلاب اسلامی با سواد هستند، افزود: در حوزه راه ۷۰ کیلومتر راه شنی داشتیم و مابقی خاکی بود و امروز به برکت انقلاب به ۳۰۸ کیلومتر راه آسفالت شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه