- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی از بهره برداری۳۷ پروژه با  اشتغال ۲۳۲ نفر در ایام دهه فجر در شهرستان خبر داد


به گزارش البرز گلستان  ابراهیم  قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی   در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی با بیان اینکه امسال شرایط کشور با سال‎های گذشته انقلاب متفاوت است، اظهار کرد: حرکت‎های انقلابی مردم از سال ۱۳۴۲ در سال ۱۳۵۷ به نتیجه رسید و یکی از عوامل حضور پیروزی انقلاب حضور گسترده مردم بود.

قدمنان فرماندار کردکوی  سپس  یادآور شد: با توجه به شعار انقلاب اسلامی کینه‎ورزی‎های دشمنان به دلیل اسلامی بودن این انقلاب شکل گرفت و بر این اساس دشمنان انقلاب اسلامی با یک جنگ تمام عیار وارد شد و ما در هشت سال دفاع مقدس با دنیای استبکبار جنگیدیم و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران ما سبب شد که دشمنان به دنبال صلح با انقلاب اسلامی باشند.

قدمنان به دوران سازندگی اشاره کرد و گفت: هیچ کسی پس از دوران جنگ تصور نمی‎کرد کشور به سمت سازندگی برود و پل‎ها، جاده‎ها و زیرساخت‎های زیادی ساخت شد و دشمن وقتی دید که انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج نشده است باز با ترور شخصیت‎ها به دنبال دسیسه بر علیه انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تاسی از حرکت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) بوده است، افزود: فرد دیوانه‎ای مثل ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده و بیان کرده که ایران در برجام پیروز بوده و بر این اساس تلاش کردند که ایران را محدود کنند و اجازه ندهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی جشن پیروزی چهل سالگی خود را ببیند.

فرماندار کردکوی به افتتاحیه‎های مختلف دولت در ایام بهمن و سفر رئیس جمهور به استان گلستان اشاره کرد و تاکید کرد: در صدد این هستیم که مردم در چهل سالگی انقلاب شیرینی انقلاب را بچشند.

قدمنان تاکید کرد: جشنواره غذا و گوجه در روستاهای کردکوی برگزار می‎شود، مسابقات تفنگ بادی و دارت در سالن‎های ورزشی، افتتاح پروژه‎های روستایی، برگزاری کارگاه یک روزه تولید گیاهان دارویی و تکثیر قارچ، برگزاری جشن‎های انقلاب از دیگر برنامه‎های ما در سطح شهرستان کردکوی است.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا، معرفی چهره‎های شاخص دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، دعوت از بانوان رزمنده، ارائه خدمات پزشکی و دامپزشکی رایگان، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای طرح آسفالت و بهره‎برداری از طرح‎های جمع‎آوری و دفن آب‎های سطحی و زیرسازی آسفالت در روستاهای کردکوی از دیگر برنامه‎های ما در این ایام است.

فرماندار کردکوی یادآور شد: برنامه متمرکز جشنواره و نمایشگاه سه‎روز چله فجر در شهرستان کردکوی داریم و در روز ۱۵ بهمن حرکت کاروان فرهنگی احیای سنن و رسوم و افتتاحیه نمایشگاه و جشن انقلاب اسلامی برگزار می شود.

قدمنان افزود: مرکز آموزش فنی‎و حرفه‎ای ویژه خواهران در ۱۸ بهمن در شهرستان کردکوی به بهره برداری می‎رسد که این دومین مرکز فنی و حرفه‎ای ویژه خواهران است.

وی با بیان اینکه ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ تومان طرح در ایام دهه فجر در کردکوی کلنگ‎زنی و افتتاح می‎شود، گفت: از این میزان ۱۷ میلیارد تومان افتتاح و بیش از ۶ میلیارد تومان طرج کلنگ زنی می‎شود.

فرماندار کردکوی به آغاز طرح شهرک صنعتی گلخانه‌ای با ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه فجر اشاره کرد و تاکید کرد:۳۷ پروژه طرح با  اشتغال ۲۳۲ نفر در ایام دهه فجر در کردکوی به بهره‎برداری می‎رسد.

0 [1]
0 [1]