مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از تصویب و ابلاغ طرح جامع ۷ شهر استان توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از آغاز سال جاری تا کنون خبر داد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از تصویب و ابلاغ طرح جامع ۷ شهر استان توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از آغاز سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: مهندس حسین محبوبی در گفتگو با واحد اطلاع رسانی این اداره کل بیان داشت :با تهیه و تصویب طرح های جامع و تفضیلی در شهرهای استان به دنبال افزایش کیفیت زندگی و رفاه شهروندان و توسعه شهرهای استان در همه ابعاد هستیم.

وی در این رابطه افزود: با پیگیری های مستمر و تلاش کارشناسان این اداره کل در حوزه شهرسازی و معماری رشد چشمگیری در سال ۹۷ نسبت به سالهای گذشته از نظر تصویب طرح های جامع و تفضیلی در شهرهای استان داشتیم و این روند ادامه خواهد داشت.

محبوبی ادامه داد: تا کنون و با مصوبات سالجاری طرح های جامع ۲۲ شهر استان شامل گرگان،گنبد، بندرترکمن،آزادشهر ، علی آباد کتول، رامیان ، مراوه تپه، دلند ، اینچه برون ، خان ببین، گمیشان، کلاله ، نگین شهر ، نوده خاندوز، کردکوی ، انبار آلوم ، فاضل آباد ، بندر گز ، نوکنده، سرخنکلاته، آق قلا ، سیمین شهر از سال ۹۰ تا کنون در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب و به استان ابلاغ شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در خاتمه خاطر نشان کرد: با ساماندهی و نظم در روند کمیسیون های تخصصی و همچنین تسریع در صدور نتایج درخواست های واصله از سوی شهرداری ها در زمینه های مختلف طرح های شهری ، اقداماتی بوده که این اداره کل عملیاتی نموده و در صدد افزایش رضایت ارباب رجوع می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۰ ب.ظ

دیدگاه