قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی:در دهه فجر امسال پروژه های با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد

ابراهیم قدمنان فرماندارکردکوی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه در استانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم به ضرورت و اهمیت برگزاری جشن پیروزی انقلاب پرداخت و تصریح کرد؛ نتیجه برگزاری جشن های دهه فجر باعث نامیدی دشمنان است
فرماندارکردکوی برانجام برنامه های اثر گذار، باجدیت بیشتر و با محوریت وحدت آفرینی تاکید کرد و پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم و رهبری شجاعانه حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه ایستادگی ملت غیور و دلیر ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است .
فرماندارکردکوی با بیان اینکه نتیجه برگزاری جشن های دهه فجر باعث نامیدی دشمنان است گفت: بصیرت افزایی یکی از رویکردهای ما در اجرای این جشن ها باشد. وی با تاکید بر وحدت کلمه اظهارداشت: ولایت مداری، حفظ وحدت و انسجام داخلی موضوعی است که نیاز اصلی جامعه امروزی است.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان در بخش دیگری از سخنانش گفت:
در دهه فجر امسال پروژه های با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.
وی در پایان سخنانش خواستار برگزاری هماهنگ و متنوع برنامه های شهرستانی مراسم دهه فجر در کنار اجرای برنامه های داخل سازمانی هر اداره شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه