تاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: در ایام دهه فجرضمن رعایت شئونات وملاحظات ایام فاطمیه،برنامه‌هاوهمایش‌هاباتأکید برحفظ وتقویت وحدت برنامه‌ریزی واجرا شود

به گزارش البرز گلستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: با توجه به اینکه روزهای پایانی دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن شده است، دستگاه‌ها و کمیته‌ها در اجرای برنامه‌ها و فضاسازی شهری ملاحظات این ایام را رعایت کنند.
نجیب‌اله تاری در گفت‌وگو با ستاد خبری چله انقلاب اظهارکرد: وظیفه فضاسازی شهری بر عهده شهرداری‌‌ها قرار دارد و باید شئونات و ملاحظات ایام فاطمیه را رعایت کنند.
وی گفت: هم چنین با توجه به حضور اقوام و مذاهب مختلف در استان برنامه‌ها و همایش‌ها با تأکید بر حفظ و تقویت وحدت برنامه‌ریزی و اجرا شود.
نورافشانی و گلبانگ الله اکبر در ساعت ۱۹ روز ۲۲ بهمن انجام می‌شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان درباره مراسم نورافشانی و گلبانگ الله اکبر اعلام کرد: برای حفظ شأن ایام فاطمیه مراسم نورافشانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساعت ۱۹ روز ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای استان انجام می‌شود.
وی افزود: همزمان با این مراسم از مأذنه‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج شهرها و روستاها گلبانگ الله اکبر طنین‌انداز خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۷ ب.ظ

دیدگاه