- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

روحانی فردبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان خبر داد:تمامی امکانات در استان مهیا ترک اعتیاد برای هر فرد معتاد می باشد

در حوزه درمان و بازپروی در استان اتفاقات خوبی را شاهد بودیم

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در مورخه ۳۰/۱۰/۱۳۹۷ برگزار گردید گفت :در حوزه درمان و بازپروی در استان اتفاقات خوبی را شاهد بودیم .
وی افزود : دسترسی آسان به مراکز درمانی از برنامه های این شورا بوده است که الحمد لله این اتفاق افتاده است .آموزش تربیت کادر درمانی با روشهای جدید درمانی یکی از کارهای مهم این شورا بوده است که در این زمینه از اساتید کشوری دعوت بعمل آوردیم و این کار انجام شده است .
محمودرضا روحانی فر اضافه کرد : افزایش بیش از ۳۰درصدی مراکز درمانی را در استان داریم . بر طبق سرانه جمعیت استان ۱۲۰ مرکز سرپائی دراستان داشته باشیم که با پیگیرهائی که انجام دادیم این تعداد را به ۱۵۵ مرکز دراستان رسانده ایم . مادراستان بیش از ۳۰ کمپ و یک مرکز ماده ۱۶ را داریم .
او در ادامه گفت : هر فرد معتادی که اراده به ترک اعتیاد داشته باشد تمامی امکانات در استان مهیا می باشد. مراکزی که در استان وجود دارد فقط کار سم زدائی را انجام می دهندنه درمان اعتیاد را . ما دراستان به این نتیجه رسیدیم که یک مرکزی را ایجاد کنیم که در آن کارهای مددکاری ، روانشناسی ، خانواده درمانی ، حرفه آموزی و اشتغال وجود داشته باشد تا ماندگاری افراد معتاد را به همراه داشته باشد و به چرخه اعتیاد باز نگردند. بحث احداث وراه اندازی مرکز جامع توانمندسازی دراستان با پیگیری هایی که صورت گرفته مورد موافقت قرار گرفته است که انشالله در آینده ایی نزدیک شاهد راه اندازی این مرکز در استان باشیم

0 [1]
0 [1]