استاندار گلستان :در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان گلستان، بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی مصوب شد

:
بازدید دکتر هاشمی استاندار گلستان از سازمان جهادکشاورزی استان و نشست صمیمی با رییس و اعضای شورای معاونان این سازمان

در این نشست و گفتگو که در محل جهادکشاورزی استان انجام شد ابتدا دکتر مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گزارشی از آخرین وضعیت بخش کشاورزی استان و کشت و تولیدات استان ارایه کرد.
دکتر مهاجر گفت : به برکت انقلاب اسلامی ایران که در آستانه چهل سالگی آن قرار داریم تولیدات کشاورزی استان از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن به ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تن با تلاش و همت کشاورزان و دست اندرکاران رسیده است.

دکتر هاشمی استاندار گلستان با قدردانی از تلاش و زحمات رییس و کارکنان جهادکشاورزی و خانواده بزرگ آن در استان و همچنین تقدیر از حضور در مراسم استقبال رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید گفت:
هدف از حضور در سازمان جهادکشاورزی استان گلستان بواسطه گستردگی کار آن خدا قوت گویی و تقدیر از همت تمام کارکنان جهادکشاورزی استان که برای ارتقای تولیدات کشاورزی و امنیت غذایی همراه کشاورزان سختکوش استان تلاش می کنند است.
استاندار گلستان تاکید کرد؛پایه اقتصاد استان کشاورزی و مباحث مربوط به آن است.
وی افزود : در سفر اخیر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی مصوب شد که برای جذب، نیاز به پیگیری دارد.
دکتر هاشمی خاطرنشان کرد:از این مبلغ، ۲۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به توسعه گلخانه ها، هزار میلیارد تومان در بخش پرورش میگو و زهکشی و ۳۵۵ میلیارد تومان در سایر بخش های مرتبط با کشاورزی است.

استاندار گلستان به رییس و مدیران جهادکشاورزی استان توصیه کرد:برای جذب سرمایه گذار تلاش کنید تا اشتغال استان افزایش یابد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان؛دکتر هاشمی استاندار گلستان تصریح کرد: با تلاش و همت همه دست اندرکاران و مردم در توسعه استان گلستان باید قدم بزرگ برداریم تا شاهد پیشرفت استان در تمام زمینه ها باشیم.
در این جلسه تعدادی از معاونان و مدیران جهادکشاورزی استان گلستان از حوزه فعالیت خود گزارش ارایه کردند.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۰ ب.ظ

دیدگاه