گروه توسعه و تدبیر تنها گروه منسجم و با برنامه در تصاحب اتاق بازرگانی گرگان

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از گرگان خبر با آنکه کمتر از ۴۸ ساعت به زمان اخذ رای انتخابات دوره هشتم اتاق گرگان باقی مانده است ، غیر از گروه تدبیر و توسعه هنوز لیستی از گروهها و ائتلاف های موجود و حتی برنامه ای از ائتلاف های احتمالی در دست نیست.

زمانیکه ۵۱ نفر برای رقابت در عرصه ی انتخابات دوره هشتم اتاق ثبت نام کردند، بر اساس پیش بینی ها به نظر می رسید حداقل ۳ گروه به صورت فعال در انتخابات حضور و رقابت داشته باشند . جلسات درون گروهی کاندیداها و اسامی اولیه نیز این مطلب را تایید می کرد.

اما هر چه به زمان رأی گیری نزدیکتر می شویم ، ظاهرا غیر از معرفی های پراکنده در فضای مجازی ، عزمی برای معرفی لیست گروهها وجود ندارد .

همانطور که پیشتر گفته شد ، تنها گروه تدبیر و توسعه در روز نخست با برگزاری نشست رسانه ای علاوه بر بیان اهداف و اسامی کامل ۱۵ نفر گروه را اعلام کرد و در۷ پنل تخصصی ، به معرفی اعضاء ، برنامه ها و اهداف گروه تاکید کرد .

در اینجا اولین سوالی که به ذهن می رسد اینست که کاندیداهایی که برای رسیدن به ائتلاف ، همگرایی و قدرت ساماندهی درونی ندارند ، چگونه می توانند برای ۴ سال آینده اتاق برنامه ریزی کنند؟! آیا می توان به عملکرد آنان درهیات نمایندگانی که به شدت نیازمند همگرایی است امیدوار بود ؟

سوال دیگر ، بی توجهی به رأی دهندگان است . چرا که این بلا تکلیفی به انتخاب درست آنان آسیب می زند . وقتی اعضای اتاق فرصت شناسایی اعضای گروه را ندارند ، بر چه مبنای شناختی می توانند انتخاب کنند و رأی دهند؟ آیا زمان کمتر از ۲۴ ساعت به پایان تبلیغات رسمی و ۴۸ ساعت به زمان رأی گیری ، برای شناسایی چهره ی علمی و تجربی کاندیداها کافی است ؟!

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه