- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:با اجرای طرح باز آفرینی شهری در شهرهای استان شاهد رونق اقتصادای ورشد اشتغالزایی در استان خواهیم بود

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت، با اجرای طرح باز آفرینی شهری در شهرهای استان علاوه بر ا نتفاع همه اقشار مردمی و صنعت های وابسته ساختمان، شاهد رونق اقتصادای ورشد اشتغالزایی در استان  خواهیم بود.

به گزارش البرزگلستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه شهرسازی استان گلستان: مهندس “حسین محبوبی ” در دیدار با هیات مدیره جدید انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان بیان داشت: وجود مجموعه های متخصص در حوزه ساخت وساز مسکن در استان بسیار سودمنداست و جا دارد بر اساس قوانین موجود و ارائه پیشنهاد ها و برنامه ریزی دراین بخش نقش بیشتری ایفاد نماید.

وی به طرح باز آفرینی شهری در محدوده بافت فرسوده شهرهای استان اشاره نمود و افزود، باز آفرینی شهری از مقوله های مهمی است که انجمن انبوه سازان و سرمایه گذران در بخش مسکن می توانند در آن ورود نقش اساسی داشته باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد در سالجاری : ۶۷۹۲ واحد ساخت مسکن در طرح باز آفرینی شهری سهم استان می باشد که انتظار می رود با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط دولت، انبوه سازان دراین طرح شرکت داشته باشند.

در این دیدار اعضار  هیئت مدیر انجمن انبوه سازان خواستار تسریع در صدور پروانه مدیریت ، زمان پاسخ گویی درخواستها در کمیسیون ماده ۵ وسازمان نظام مهندسی استان شدند و جهت حضور و سرمایه گذاری وهمکاریهای فی مابین اعلام آمادگی نمود.

0 [1]
0 [1]