سرپرست معاونت استانداری گلستان ورئیس کارگروه سلامت وامنیت غذایی استان:برای تحقق نهضت عمومی سلامت درجامعه همه بایددست به دست هم داده / با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود شاخص های سلامت جامعه را ارتقاء دهیم


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  گلستان گفت: حضور رئیس جمهور در استان گلستان ، رهاورد خوبی در حوزه سلامت داشت و امیدواریم با پیگیری مسئولان امر، پیگیری مصوبات این حوزه منتج به ارتقاء شاخص های سلامت در استان گلستان شود.

“عبدالرضا چراغعلی” در پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گلستان،اظهار کرد: هفته پیش رو “پویش مقابله با سرطان” نامگذاری شده و باید با استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد استان در حوزه پیشگیری و کنترل با اجرای برنامه های ویژه، آموزش و اطلاع رسانی، مردم را از خطری که در کمینشان هست آگاه سازیم.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ نقطه پرخطر و حاشیه نشینی در استان گلستان وجود دارد که کانون بسیاری از بیماری‌ها و آلودگی هاست و توجه‌هایی هم که به این مناطق صورت گرفته تا کنون کافی نبوده و باید اقدامات ما در این زمینه بیشتر شود.

وی تأکید کرد: کلیه مسائل و مشکلات سلامت، بهداشت و امنیت غذایی در استان مربوط به این کارگروه است، لذا از اعضای کارگروه انتظار داریم با همراهی تیمی از دانشگاه علوم پزشکی حتماً بازدیدی از مناطق حاشیه نشین استان داشته و مشکلات و کمبودهای این مناطق را از نزدیک دیده تا بتوانیم با کمک هم پس از اولویت بندی، در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  گلستان   در پایان گفت: برای تحقق نهضت عمومی سلامت در جامعه همه باید دست به دست هم داده و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود بویژه صدا و سیما و رسانه های جمعی بتوانیم شاخص های سلامت جامعه را ارتقاء دهیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

دیدگاه