سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی – اجتماعی استاندار گلستان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان: رنگ مرده گی و اضطراب و نگرانی در جامعه ضرورت توجه به صنعت طراحی و مد ولباس را دوچندان می کند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی – اجتماعی استاندار گلستان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی گلستان، گفت: رنگ مرده گی و اضطراب و نگرانی در جامعه ضرورت توجه به صنعت طراحی و مد ولباس را دوچندان می کند.

به گزارش صبح گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عبدالرضا چراغعلی تصریح کرد: طراحی و رنگ لباس شاید به ظاهر یک علاقه و نظر شخصی باشد اما اگر آمارهایی که از میزان افسردگی ناشی از رنگ مرده گی وهمچنین اضطراب و نگرانی که در جامعه وجود دارد را بررسی کنیم، متوجه اهمیت صنعت طراحی و رنگ لباس خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکیه بر دانش طراحان لباس ایرانی، با تکیه بر سنّت های اصیل، معنادار و با هویت ایرانی و اسلامی و تلفیق آن با مدرنیته و شرایط روز، بتوانیم نسل جدید را از سرگردانی در حوزه پوشش و لباس نجات دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همچنین با تأکید بر ایجاد دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان گلستان با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امیدواریم با برگزاری جشنواره هایی از این دست بتوانیم نشاط بیشتری را به اقشار مختلف جامعه تزریق کنیم.

یادآور می شود آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی استان گلستان با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی – اجتماعی استاندار گلستان، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، فرماندار گرگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان عرصه مد و لباس در صبح پنج شنبه ۲۷ دی ماه برگزار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۴ ب.ظ

دیدگاه