- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری :ما اعتقاد داریم این دولت می تواند در جهت اهداف منافع ملی کار کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان حزب اعتدال و توسعه استان گلستان در همایشی میزبان دکتر بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری بوده است .
این همایش که در سالن اجتماعات محیط زیست برگزار گردید دکتر بانک طی سخنان مبسوطی در باره برنامه های دولت و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران توضییحاتی دادند.
وی ابتدا ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تشکر از حضور بسیار تاثیر گذار اقوام و گروهای مختلف در این استان بیان نمودند: این حضور اقوام نمونه بسیار خوبی برای عرضه در کشور و سائر کشورها بوده است و اقوام با حضور گستردهدر انتخابات نشان دادند که هیچ کدام جدا از هم نیستند و حضور قوم ترکمن و بقیه اقشار در این استان مهم وتعیین کننده بوده است .
عضو هیدت مرکزی حزب اعتدال و توسعه سپس بیان نمود: مردم در این دوره اگاهی و هوشیاری و گذشت از همه مسائل گروهی و سیاسی را برای رسیدن به یک هدف عالی انتخاب کردندو حماسه ای آفریدند که تعیین کننده بودو سرنوشت کشور را تغییر داد
دکتر بانک سپس در باره آغاز بکار دولت جدید بیان داشست : این دولت در شرایطی مسئولیت را بعهده گرفت که همه راههای سیاست خارجی بسته بود وسیاست خارجی به بن بست رسیده بود .
وی سپس در باره برنامه دولت در حوزه بهداشت گفت : بحث بهداشت بصورت رایگان شده و۱۰هزار ملییاردتومان به این کار تخصصیص یافته و اگر کسی مشکل درمان دراد چیزی حدود ۷درصد پرداخت می نماید و و دولت نیز یک گام از طرحها و برنامه ها عقب نشینی نکرد.
معاون کل نهاد ریاست جمهوری در باره نقش احزاب در جامعه بیان نمود: ما اعتقاد داریم این دولت می تواند در جهت اهداف منافع ملی کار کند و حزب باید تحرک بیشترداشته باشد و باید تلاش بیشتری داشته باشد تا این ساختار عملکرد بیشتری داشته باشد..
وی در خاتمه افزود : انشااالله در ۲۱ فروردین جشن هسته ای خوبی در کشور داریم و تا آن موقع اتفاق خوبی می افتد

0 [1]
-1 [1]