- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

با حضور رئیس جمهوردر گلستان: مرکز ۱۵۲ تختخوابی اورژانس و ترومای شهید نبوی (۵آذر) گرگان به بهره برداری رسید


مرکز ۱۵۲ تختخوابی اورژانس و ترومای شهید نبوی (۵آذر) گرگان، صبح امروز سه شنبه ۲۵ دی با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح گلستان  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این مراسم که صبح سه شنبه و در دومین روز از سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان انجام شد، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز درمانی با توضیحات مسئولان در جریان روند ساخت و همچنین امکانات و خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.

همچنین رئیس جمهور در این بازدید که سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشت، در فضایی صمیمی، ضمن گفت و گو و قدردانی از تلاش ها و زحمات پرسنل و کارکنان مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی، از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت  کرد.

مرکز تروما و اورژانس ۱۵۲ تخت خوابی شهید نبوی گرگان با زیر بنای بیش از ۱۱ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد تومان، بزرگترین و مجهزترین پروژه طرح تحول نظام سلامت در استان گلستان است که در کوتاه ترین زمان از اردیبهشت سال ۹۶ تا دی ماه سال ۹۷ تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

این مرکز در ۷ طبقه و با بخش های مرکز تصویربرداری و تاسیسات، فوریتهای پزشکی ۱۶ تخت خوابی به همراه اتاق عمل اورژانس بخش احیاء، ۴۸ تخت بستری اورژانس، ۴۲ تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان، ۳۶ تخت بستری جراحی، ۱۴ تخت اتاق عمل، ۱۱ تخت بستری ICU مراقبتهای ویژه مغز و اعصاب و فضای آموزشی و آمفی تئاتر، با تلاش های دولت تدبیر و امید آماده خدمت رسانی به مردم استان گلستان و گرگان می باشد.

0 [1]
0 [1]