دکتر مختار مهاجررییس سازمان جهادکشاورزی گلستان خبر داد:افتتاح ۶۱۴ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی گلستان درسفر رییس جمهور باحضور وزیر جهادکشاورزی

✅دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان خبر داد:افتتاح ۶۱۴ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی گلستان درسفر رییس جمهور باحضور وزیر جهادکشاورزی
?رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ طرح در قالب ۶۱۴ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی با حضور وزیر جهادکشاورزی در حاشیه سفر رییس جمهور به گلستان خبر داد.
?دکتر مهاجر  اظهار کرد: صبح دوشنبه وزیر جهادکشاورزی به همراه رییس جمهور و تعدادی دیگری از اعضای کابینه دولت تدبیر و امید به گلستان سفر می‌کند.

?وی افزود: بازدید از چند پروژه در برنامه سفر وزیر به گلستان پیش بینی شده اما برنامه اصلی و متمرکز در شهرستان گمیشان برگزار می‌شود.

?رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: ۲۰ طرح به‌ طور متمرکز در گمیشان افتتاح می‌شود که از این تعداد ۱۶ طرح افتتاح و چهار طرح عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
?وی به طرح‌های افتتاحی مهم در این سفر اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح زهکشی ۲۲ هزار هکتار از اراضی شمال استان، بهره برداری از مجتمع پرورش میگو گمیشان، آبیاری تحت فشار و انتقال آب با لوله، ترسیب کربن، افتتاح کارخانه فرآوری تخم مرغ و تجهیز و نوسازی اراضی شالی کاری و آب بندان و… از مهم‌ترین طرح های افتتاحی در سفر یک روزه وزیر جهادکشاورزی به گلستان است.
?به گفته دکتر مهاجر با حضور وزیر جهادکشاورزی عملیات زهکشی ۱۰۰ هزار هکتار، احداث و لایروبی آب بندان در سطح سه هزار هکتار، اجرای فاز اول مجتمع ۶ هزار هکتاری پرورش میگو و تاسیس و تجهیز پست قرنطینه محصولات نباتی و دامی اینچه برون آغاز می‌شود.
?به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان دکتر مهاجر خاطرنشان کرد: عصر دوشنبه (فردا) با حضور وزیر جهادکشاورزی ۶۱۴ پروژه عمرانی و تولیدی در قالب ۲۰ طرح با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان و اشتغال ۸ هزار و ۴۵۱ نفر بصورت متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹ ق.ظ

دیدگاه