- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بیانیه انجمن ها،مراکز غیر دولتی و تشکل های مردم نهاد بهزیستی گلستان درباره سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان

‍ ‍ ‍ ?بیانیه انجمن ها،مراکز غیر دولتی و تشکل های مردم نهاد بهزیستی گلستان درباره سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان?

حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به رهبری بی نظیر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، با جانفشانی ها و رشادتهای فرزندان این آب و خاک نوید بخش رهایی از استبداد و خودکامگی و استقلال آزادی و جمهوریت نظام بود که بواسطه کینه توزی های منافقین کور دل و جنگ تحمیلی با فراز و نشیب های بسیار همراه گشت. آنچه مسلم است رمز پیروزی انقلاب به تعبیر امام فرزانه،”وحدت کلمه” بود که پس از آن نیز همواره ملت غیور ایران زمین جلوه های بی نظیری از اصل وحدت کلمه را در صحنه های مختلف به تصویر کشیدند.
امروز در آستانه چهلمین سالگرد شکل گیری جمهوری اسلامی ایران، مردم استان گلستان میزبان جنابعالی بعنوان مقام عالی دولت تدبیر و امید هستند. دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه های ملی و بین المللی بر کسی پوشیده نیست.
اکنون به نمایندگی از سوی بیش از ۸۰۰ موسسه غیر دولتی و خیریه فعال در حوزه های معلولین، زنان و کودکان بی سرپرست، سالمندان، مهدهای کودک و متولیان عرصه سلامت نظام اجتماعی ، ضمن خیر مقدم به جنابعالی و هیات همراه بر خود فرض میدانیم از سوی خانواده بزرگ بهزیستی استان گلستان مراتب تقدیر و تشکر خود را به پاس توجه ویژه دولت تدبیر و امید به سازمان بهزیستی در راستای بازنگری در قانون جامع حمایت از معلولین و وظیفه مندی این سازمان در قانون برنامه ششم توسعه و نقش آفرینی و اعتماد به این سازمان بعنوان محوری ترین دستگاه دولتی متولی رفاه اجتماعی تقدیم نماییم.
التفات و امعان نظر جنابعالی و اعضا محترم دولت به سازمان بهزیستی، بیانگر شناخت عمیق دولتمردان از تخصصی بودن و دانش محور بودن این دستگاه بوده که انتظار می رود با تدبیر و اهتمام والای جنابعالی موجبات توسعه،ارتقاء و تعمیق این مهم بیش از پیش تحقق یابد.
جامعه هدف بهزیستی گلستان در کنار مدیران و کارکنان صدیق و تلاشگر خود، همواره قدردان دولت تدبیر و امید بوده و به پاس زحمات بی شائبه جنابعالی از درگاه سبحان رحمان موفقیت روزافزون در تمامی عرصه ها برایتان آرزومند است.

?️نمایندگان موسسه های خیریه، انجمن ها، مراکز غیر دولتی و تشکل های مردم نهاد تحت نظارت بهزیستی گلستان?️

0 [1]
0 [1]