- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر ابراهیم غفاری مدیر کل بهزیستی استان گلستان خبر داد: ساماندهی بانوی بی پناه توسط اداره کل بهزیستی استان

:
‍ ساماندهی بانوی بی پناه توسط اداره کل بهزیستی استان گلستان

به گزارش البرز گلستان در پی اعلام خبری مبنی بر حضور بانویی بی پناه و در معرض آسیب اجتماعی در روستای محمد آباد علیا از توابع شهرستان آق قلا توسط شهروندان به اورژانس اجتماعی بهزیستی مرکز استان در ظهر روز پنجشنبه مورخ ۲۰ دیماه ۱۳۹۷، با دستور مدیرکل بهزیستی گلستان بلافاصله تیم تخصصی فوریت های اجتماعی با کسب اطلاعات لازم ،به منطقه اعزام و ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی و همکاری نیروی انتظامی،نسبت به انتقال فرد مذکور به مرکز اورژانس اجتماعی و ساماندهی وی اقدام شد.
دکتر ابراهیم غفاری مدیر کل بهزیستی استان گلستان در این باره گفت: با توجه به برودت هوا و اهمیت موضوع، تیم تخصصی مرکز اورژانس اجتماعی به روستای محل بیتوته بانوی بی پناه اعزام و مشخص شد مشارالیها در جوار زمین های زراعی روستای محمد آباد علیا از توابع شهرستان آق قلا در آلونکی پلاستیکی بدون هیچگونه امکانات و لوازم گرمایشی زندگی می کند. این فرد که از خانواده خود طرد شده، ابتلا به مواد مخدر داشته و در زمان حضور کارکنان مرکز اورژانس اجتماعی بدلیل سوء مصرف مواد مخدر از هوشیاری برخوردار نبوده است.
دکتر غفاری افزود: با توجه به شرایط نامناسب محل زندگی فرد مذکور ، نسبت به انتقال وی به مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان گرگان اقدام و پس از انجام اقدامات تخصصی ، بمنظور درمان و بازتوانی به یکی از مراکز درمان و بازتوانی معتادین ارجاع و بستری گردید.
دکتر غفاری از شهروندان درخواست کرد در صورت ملاحظه موارد مشابه،موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع داده تا در صورت ارتباط موضوعی با ماموریت های سازمان بهزیستی نسبت به ارائه خدمات و حمایت های روانی اجتماعی و درمانی به این افراد اقدام گردد.
وی در پایان از شهروندان و رسانه های ارتباط جمعی اعم از نوشتاری و فضای مجازی بخاطر نقش اطلاع رسانی و حساسیت نسبت به آسیب ها و پدیده های اجتماعی تقدیر کرد.

0 [1]
0 [1]