مدیر کل استاندارد گلستان در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات از پلمب ۲۰ آسانسور فاقد تاییدیه استاندارد در سال جاری خبر داد

پلمب ۲۰ آسانسور در گلستان
مدیر کل استاندارد گلستان در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات از پلمب ۲۰ آسانسور فاقد تاییدیه استاندارد در سال جاری خبر داد.
به گزار.صبح گلستان به نقل ازروابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، درهشتمین جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات در اداره کل استاندارد گلستان برگزار شد، محمود فرمانی گفت: در سال جاری برای ۴۱۴  آسانسور تایید ایمنی و کیفیت صادر شد.

وی افزود: همچنین در سال ۱۳۹۷، شهروندان در تماس با سامانه های تلفنی و پیامکی ۱۵۱۷ و ۳۰۰۰۱۵۱۷، ۵۲ مورد آسانسور ناایمن و دارای نقص فنی را به اداره کل استاندارد گلستان گزارش کردند که پس از بازرسی توسط کارشناسان استاندارد، ۲۰ مورد از این آسانسورها پلمب شد.

در این جلسه که طیبه خلیلی مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری گلستان حضور یافت، ضمن مرور مصوبات جلسه قبل، علاوه بر بازرسی آسانسورهای ساختمان های عمومی، در مورد آزمون کمی نازل های عرضه سوخت مایع و  CNG، مجتمع های تجاری و دستگاه های اجرایی، معاینه فنی موتورخانه های دستگاه های اجرایی و بازرسی تجهیزات بازی مستقر در پارک ها نیز بحث و گفتگو شد.

مدیرکل استاندارد گلستان در این جلسه با اشاره به  آزمون نازل های عرضه سوخت مایع گفت: در حال حاضر دو مرحله از سه مرحله آزمون نازل های عرضه سوخت مایع با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان در ماههای تیر و آبان سال جاری انجام شده و مرحله سوم نیز در اسفنده ماه انجام می شود.

فرمانی با بیان نتایج مرحله دوم آزمون نازل های عرضه سوخت مایع گفت: از ۹۲۰ نازل در ۷۳ جایگاه در سطح استان،  ۷۵۱ نازل قابلیت اجرای آزمون را داشتند که تعداد ۷۴۹ نازل، مورد قبول واقع شد.

جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات به طور دوره ای با حضور دستگاه های اجرایی و مسئولین ذیربط و دبیری اداره کل استاندارد گلستان برگزار می گردد.

خبر حمید رضا یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیدگاه