گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان آیین تجلیل از برگزیدگان برنامه های آموزش ابتدایی:شما معلمان ابتدایی امانتداران آموزش و پرورش در حوزه ابتدایی هستید

آیین تجلیل از برگزیدگان برنامه های آموزش ابتدایی در سالن آمفی تئاتر کانون طه گرگان برگزار شد. این مراسم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و معاون آموزش ابتدایی استان و سایر معاونین اداره کل، معاونین آموزشی مناطق، کارشناسان آموزش و تکنولوژی آموزشی، عشایر، راهبران و معلمان و مدیران برگزیده برنامه های آموزش ابتدایی برگزار شد.
به گزارش معاونت آموزش ابتدایی و به نقل از روابط عمومی اداره کل ، احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم ضمن تقدیر از همه معلمان دلسوز استان گلستان به ویژه معلمین دوره ابتدایی گفت: شما معلمان ابتدایی امانتداران آموزش و پرورش در حوزه ابتدایی هستید زیرا خانواده‌ها فرزندان دلبندشان را برای آموختن و تعلیم گرفتن به شما می سپارند و این نشان از اعتماد بالای خانواده‌ها به تخصص و تجربه شما دارد.

گوهری راد ضمن تقدیر از تمامی معلمانی که در برنامه‌های آموزش ابتدایی حضور فعال و چشمگیر آن دارند اظهار داشت: جشنواره های علمی پژوهشی را جدی بگیرید و در این برنامه ها هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید و اجازه بدهید تا ایده‌های دانش‌آموزان شکوفا شود و زمینه ورود همه دانش‌آموزان به جشنواره‌ها را فراهم کنید و تمام همت و تلاش شما بر این باشد تا دانش آموزان ما محقق و پرسشگر باشند زیرا اگر دوره ابتدایی ما مطابق با اهداف نظام تعلیم و تربیت حرکت رو به جلو داشته باشد تضمینی برای تمام برنامه های دوره متوسطه است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به برنامه‌های جدید دوره ابتدایی نظیر تکالیف مهارت محور به جای مشق شب در قالب رونویسی، ایجاد اتاق بازی در مدارس، حذف آزمون های زائد، جلوگیری از ورود موسسات آموزشی و مدارس ابتدایی گفت: تمام سعی و همت ما بر این است که فرزندان ما در دوره ابتدایی در فضای شاد و مفرح و بدون استرس، مهارت های زندگی را آموزش دیده و برای آینده آماده شوند.

گوهری راد ادامه داد: انتظار دارم تا معلمین عزیز دوره ابتدایی از نقدهای کارشناسانه خود در ارتباط با این طرح ها ما را بهره مند سازند. مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در پایان گفت: بنده افتخار دارم که به عنوان معلم و معلم آموزگار در دوره ابتدایی مشغول به خدمت بودم و از نزدیک با ظرافت های تدریس در این دوره آشنایی دارم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۲ ب.ظ

دیدگاه