- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر نعیمی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان در آیین تجلیل از پرستاران: پرستاران با تمام دغدغه و مشکلاتی که دارند باز به مشکلات دیگران رسیدگی می کنند

به گزارش البرز گلستان در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) مراسم روز پرستار با حضور حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی مسئول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری، دکتر بدخشان معاون درمان، دکتر نعیمی معاون توسعه ومدیریت منابع، مسئولین ومدیران بیمارستانی و پرستاران بیمارستانهای استان در سالن مجموعه آموزشی  فلسفی برگزار شد.
دکتر نعیمی معاون توسعه و مدیریت منابع ضمن تبریک روزپرستار حرفه پرستاری را نه به عنوان یک شغل بلکه به عنوان عشق عنوان کردو گفت؛ این عشق اهداء زندگی به دیگران است و این عاطفه و مهربانی دارای ارزش و مقام بسیاری است.
دکتر نعیمی گفت؛ پرستاران با تمام دغدغه و مشکلاتی که دارند باز به مشکلات دیگران رسیدگی می کنند و باید قدر این نعمت را بدانیم.
دکتر نعیمی در ادامه گفت؛ مهمترین نکته، احترام و امنیت شما پرستاران است .
وی همچنین گفت؛ بخشی از مطالبات پرستاران را در ماههای آینده با فواصل کوتاهتری پرداخت خواهیم کرد و تمام تلاش ما این بوده که معیشت کارکنان را تامین کنیم و سعی کردیم پرداختیهای بیشتری داشته باشیم تادر سال ۹۸ سال بهتری را رقم بزنیم.
درپایان از پرستاران نمونه استان با اهداء لوح وجوایز تقدیر وتشکر شد.

0 [1]
0 [1]