دکترمحمدی مدیرکل فعالیت های فرهنگی وفوق برنامه دانشگاه پیام نورکشورازاستقرار دبیرخانه تقریب مذاهب پیام نورکشور درگلستان وبرگزاری سه جشنواره حرکت ،رویش ونشریات دردانشگاه درقالب دستاوردهای انقلاب اسلامی خبرداد

به گزارش گروه خبر البرز گلستان دکتر ناصر محمدی؛ مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور در جمع اصحاب رسانه استان گلستان از استقرار دبیرخانه تقریب مذاهب دانشگاه پیام کشور در استان گلستان خبر داد.

در این نشست که دکتر  باغدارنیا  معاون مدیر کل  فرهنگی و دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان و معاونین وی و زاررعی مسئول دفتر نمایندگی حضور داشتند  افزود:با توجه به اینکه از ۱۶استان در کشور ۱۴ استان اهل تسنن و شیعه در کنار هم می باشند  و دانشگاه پیام نور جایگاه رفیعی در  تقریب دارد  و  ما باید بر مشترکات مذهبی تکیه کنیم استان گلستان  نمونه الگوسازی تقریب مذاهب می باشد  و این همزیستی و وفاق در گلستان و آنچه که در عمل انجام می شود یک الگوست و با مصوبه شورای  فرهنگی این دبیرخانه به استان گلستان انتقال یافت .

مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه تقریب مذاهب یک استراتژی مهم است گفت:ما دشمنانی داریم که کمر به نابودی اسلام بستند و وفاق و همدلی بین مسلمانان می تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

دکتر محمدی همچنین خاطرنشان کرد: تقریب محتاج عمل و اخلاق است و ما به تقریب اخلاقی نیازمندیم.

وی ضمن بیان اینکه دانشگاه پیام نور  کمترین آسیب فرهنگی در آن دیده می شودتصریح کرد: دانشگاه پیام نور یکی از کم حاشیه ترین دانشگاهها کشوردر آسیب های اجتماعی می باشد.

مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور همچنین از برگزاری سه جشنواره مجزا با عناوین جشنواره حرکت ،جشنواره رویش و جشنواره نشریات در دانشگاه پیام نور  خبر داد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵ ب.ظ

دیدگاه