- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان از برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر گرگان با حضور استاندار گلستان با ۴۱ دستور کار خبر داد .

مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان از برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر گرگان با حضور استاندار گلستان در روز گذشته با ۴۱ دستور کار خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: مهندس “حسین محبوبی” مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان در گفتگو باپایگاه خبری این اداره کل بیان داشت تغییر کاربری، افزایش و کاهش تراکم و افزایش سطح اشغال ملک و ساختمان در شهرستان گرگان ازجمله مواردی بود که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دبیر کمیسیون ماده پنج استان گلستان یادآورشد در این جلسه، رئیس  شورای شهر و شهرداران گرگان حضور داشتند .

این جلسه با حضور استاندار گلستان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، و سایر مدیران کل عضو این کمیسیون اعم از دفتر فنی استانداری، میراث فرهنگی، حفاظت محیط زیست و روسای سازمان های جهاد کشاورزی و نظام مهندسی ساختمان و مدیر عامل شرکت آب فاضلاب شهری استان در محل دفتر استاندارگلستان برگزار شد.

کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران کمیسیونی است برای بررسی و تصویب طرح تفصیلی و تغییرات بعدی آن که به ریاست استاندار محترم و در غیاب ایشان معاون محترم امور عمرانی استانداری بعنوان قائم مقام و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل می شود و معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی نیز مسئولیت دبیرخانه این کمیسیون را بر عهده دارد.

هم استانی های گرامی متوانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی www://golestanrud.ir [1] مراجعه فرمایند.

0 [2]
0 [2]