- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان : پاسخگویی مناسب و متعهدانه کارکنان و رفع خرابی در اسرع وقت از عوامل موثر در جلب رضایت مشتریان است

 

مهندس غلامعلی شهمرادی با حضور در مخابرات شهرستان مینودشت با کارکنان دیدار وگفتگو کرد .

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان این مطلب که الویت بندی انتظارات مشتریان وتأمین نیاز آنها لازمه جلب رضایت مشتری است،پاسخگویی مناسب و متعهدانه کارکنان و رفع خرابی در اسرع وقت را  از عوامل موثر در جلب رضایت مشتریان دانست

وی ضمن اعلام این مطلب  که هدف اصلی ما خدمت به مردم وجلب رضایت آنان است افزود : اگر هدف خدمت به مردم نباشد در هر جایگاهی که باشیم هیج ارزشی ندارد ، همه ما در قبال مسئولیتی که به ما محول شده باید در پیشگاه خداوند بزرگ جوابگو باشیم .

مهندس شهمرادی ضمن تقدیر وتشکر از کارکنان پرتلاش شهرستان مینودشت تمرکز برکار، رعایت نظم وانضباط اداری، صبور وپاسخگو بودن ، برنامه ریزی وهدفمند بودن و…را از انتظارات خود دانست.

0 [1]
0 [1]