- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و ایثار گران استان گلستان: خدمت به ایثارگران، توفیق الهی است

 

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و ایثار گران استان گلستان: خدمت به ایثارگران، توفیق الهی است

مدیرکل بنیاد گلستان گفت: خداوند بالاترین جایگاه و توفیق را به ما داده است که به قشر ایثارگری خدمت کنیم، پس تلاش کنیم با رفع نقاط ضعف خود بهترین خدمت را به این عزیزان ارائه دهیم

به گزارش «ایثار»، اسرافیل وزیری در نشست با کارکنان مرکز و غرب استان اظهار داشت: بنیاد افضل نهادها است و کارکنان آن نیز افضل کارکنان جامعه اسلامی هستند و باید این فرصت با ارزش در ارائه خدمت به این قشر معزز غنیمت شمرده شود و در خدمات‌رسانی انتظارات جامعه ایثارگری را برآورده کنیم.
وی در خصوص فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت: کسانی که به اقتضاء سن از ابتدای نظام تا به امروز که نزدیک به چهلمین سالگرد آن هستیم را به خاطر داشته باشند، می‌دانند که بزرگ‌ترین تئوریسین‌ها، کارشناسان و صاحب‌نظران که نقش مهمی در تحولات جهان داشتند، بقاء این نظام را با توجه به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بیشتر از یک سال نمی‌دانستند.
وزیری با بیان نقش مرجعیت و امام راحل (ره) در براندازی نظام سلطه و پیروزی انقلاب، ادامه داد: با توجه به‌ نظام تا دندان‌ مسلح پهلوی که بر این جامعه حکومت می‌کرد و آن خون‌هایی که در ابتدای انقلاب توسط رژیم منحوس شاهنشاهی و رژیم بعثی عراق ریخته شد، معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) این خون‌ها را به بدنه انقلاب اسلامی تزریق کرد تا امروز در چهلمین سال این پیروزی شکوهمند بتوانیم جشن باشکوهی را برپا کنیم.
مدیرکل بنیاد گلستان گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب که چهل‌سالگی آن را می‌توانیم تجربه کنیم و در طول این سال‌ها در مقابل تمامی مشکلات و سختی‌ها بایستیم و امروز نیز در مقابل این شرایط سخت به وجود آمده ایستادگی کنیم اثرگذاری مردم و به ویژه جامعه بزرگ ایثارگری است.
وی تصریح کرد: باید با اعتقاد قلبی کار کنیم تا بتوانیم در محضر شهدا شرمنده نشویم. هیچ ارگان و دستگاه اجرایی سعادت خدمت مستقیم به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را نمی‌تواند داشته باشد.
وی ادامه داد: خداوند بالاترین جایگاه و توفیق را به ما داده است که به قشر ایثارگری خدمت کنیم، پس تلاش کنیم با رفع نقاط ضعف خود بهترین خدمت را به این عزیزان ارائه دهیم.
انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]