امیرشیر توماج” فرماندار گمیشان درستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان:برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب باید به صورت مردمی و تلفیقی از موضوعات فرهنگی، تربیتی و عمرانی و اشتغالزایی باشد

به گزارش البرز گلستان  سومین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضورتاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مسئولین دستگاه ها و ادارات تابعه برگزار شد.

“امیرشیر توماج” فرماندار گمیشان در این جلسه مردم را پشتوانه مستحکم نظام و انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان در نوع بی نظیر و الگویی کامل برای سایر کشورهای استقلال طلب می باشد.

وی افزود: ۴۰ سال انقلاب اسلامی مسیر خود را با هدایت های مقام معظم رهبری، تلاش های مسئولین و حضور مردم به خوبی طی کرده است.

توماج اضافه کرد: دشمن همواره در طول این ۴۰ سال به عناوین مختلف برنامه ریزی هایی برای ضربه وارد کردن بر کشور را داشته ولی حضور آگاهانه و با صلابت مردم و مسئولین همه این نقشه ها را خنثی کرده است.

نماینده عالی دولت در گمیشان با تاکید بر داشتن برنامه های شاخص ویژه جشن ۴۰ سالگی انقلاب خاطر نشان کرد: برنامه های شاخص تدوینی در سطح شهرستان باید به گونه ای باشد تا دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را به زیبایی بیان و به تصویر بکشد.

وی ادامه داد: برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب باید به صورت مردمی و تلفیقی از موضوعات فرهنگی، تربیتی و عمرانی و اشتغالزایی باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر حضور مسئولین در بین مردم گفت: مسئولین باید حضور در بین مردم را یک وظیفه اصلی دانسته و اقدامات و برنامه های انجام شده را اطلاع رسانی کنند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۹ ب.ظ

دیدگاه