- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

برگزاری مراسم و نمایشگاه جشن چله انقلاب اسلامی با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان و آموزشگاه هنرهای تجسمی هیرا شهرستان کردکوی


مراسم “شکوه کانون افتخار به گذشته و امید به آینده” توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و با همکاری آموزشگاه هنرهای تجسمی هیرا و همزمان با افتتاح نمایشگاه هنرجویان این آموزشگاه در کانون فرهنگی تربیتی کوثر کردکوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان خدمت‌رسانی به تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی را از اولویت‌های این نهاد فرهنگی دانسته و با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی مراکز کانون در راستای مهارت‌افزایی کودکان و نوجوانان برای تجربه‌ی یک زندگی مطلوب بیان کرد: کانون پرورش فکری نقطه‌ی عطفی بر هم‌گرایی همه حوزه‌های فرهنگی است و به زودی با افتتاح رسمی این پروژه‌ی تخصصی با تمامی دستگاه‌ها اجرایی، فرهنگی، سمن‌ها و موسسات مردم‌نهاد شهرستان کردکوی در مسیر سیاست‌ها و اهداف کلان مجموعه مشارکت خواهیم داشت.

این مقام مسئول فرهنگی به ظرفیت خوب شهرستان کردکوی در زمینه‌ی ادب، هنر و فرهنگ اشاره کرده و  حضور این نهاد تخصصی را اهرمی موثر به جهت تقویت این ظرفیت‌ها بیان کرد.

رجب‌نسب خطاب به خانواده‌های حاضر با بیان این مطلب که مربیان کانون افرادی متخصص، متعهد و آشنا به روانشناسی کودک و نوجوان هستند بیان کرد: به زودی با راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کردکوی، فرزندان‌تان با مهارت‌های اندیشیدن، نه گفتن، سازگاری، خودآگاهی، ارتباط و فن‌ بیان و … از طریق آموزش‌های غیرمستقیم و در قالب فعالیت‌های مهیج و متنوع آشنا می‌شوند.

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این همایش همچنان اظهار کرد: با همکاری آموز شگاه هیرا امروز  برگزار شده و کانون کردکوی در چهلمین سالگرد انقلاب افتتاح  شد

وی شعار کانون را “شکوه کانون افتخار به گذشته و امید به آینده” بیان نمود و آینده شهرستان کردکوی را با افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بسیار روشن یاد کرد.

رجب نسب  از خانوارها خواست  به عنوان سفیران کانون باشند و گفت: دغدغه شما این باشد که شرایط خوبی برای فرزندانتان مهیا کنید

وی در ادامه گفت :این مراسم در راستای افتتاح کانون در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی اهداف و برنامه های کانون و مقدمه چینی برای ورود کانون به شهرستان کردکوی اجرا شده است.

ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی، محبوبه رجب‎نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مسئولان شهرستانی و هنرجویان و خانواده های آنان در این مراسم حضور داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از زهره رحمانی مدیریت آموزشگاه هنرهای تجسمی هیرا به پاس زحمات و تلاش های بی وقفه جهت برگزاری این مراسم تجلیل و قدردانی بعمل آورد.

در این مراسم هنرمندان نوجوان از جمله امیر علی افتخاری عضو انجمن شعبده بازان و جوانترین شعبده باز  کشور هنر نمایی کرد.

خبر از زهره رحمانی

0 [1]
0 [1]