- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

گوهری رادمدیر کل آموزش و پرورش گلستان در جلسه کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی : حقایق را برای نسل جوان بگویید و از بزرگ نمایی بپرهیزید.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در جلسه کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: حقایق را برای نسل جوان بگویید و از بزرگ نمایی بپرهیزید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، جلسه کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز شنبه اول دی ماه ۱۳۹۷ با حضور احسان گوهری راد ؛مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، یاسر لیوانی؛ مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گلستان، محبوبه رجب نسب؛ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمد رضا مازندرانی؛ سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان گلستان و سایر اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان تشکیل گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرایط جهانی و منطقه ای و هجمه‌های ناجوانمردانه بر علیه کشور پر افتخار ما ضرورت توجه ویژه به این امر را بیش از پیش نموده است. وی افزود دشمن به دنبال القای این نکته است که مردم ایران از انقلاب شان فاصله گرفتند و این در حالی است که مردم ما همچنان پای عهد و پیمان خود ایستاده اند و همواره وفاداری خود به انقلاب را اثبات نموده اند و هر جا که ما به مردم اعتماد کردیم، خود پاسخ دندان شکنی به مستکبران جهانی داده اند.

 گوهری راد افزود: در تبیین برنامه های معرفی دستاوردهای انقلاب به دنبال برنامه های نمایشی و بی‌کیفیت نباشیم و ضمن پرهیز از هزینه‌های خارج از عرف، تلاش کنیم تا با ارائه شاخص های منطقی اطلاعات درست را در اختیار جامعه به ویژه نسل جوانی که شرایط انقلاب را درک نکرده است قرار دهیم و به این نکته توجه کنیم که نسل جوان باید به ما اعتماد کند و ما را به عنوان یک منبع دریافت اطلاعات بپذیرد تا از مراجعه به سایر منابع غیر موثق و مغرض پرهیز نماید و این امر رسالت ما را سنگین تر می کند و به همین دلیل ضرورت دارد تا از غلو و و بزرگنمایی پرهیز کنیم و حقایق را بازگو نماییم.

 مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس اس

تان گلستان نیز در این جلسه، از افتتاح و تحویل ۱۱ پروژه آموزشی در دهه فجر امسال خبر داد. لیوانی افزود: همچنین کلنگ ۱۵ پروژه جدید نیز به زمین زده خواهد شد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان نیز در این جلسه، از برگزاری نمایشگاه دست ساخته های کودکان و نوجوانان با موضوع دستاوردهای انقلاب و همچنین برگزاری مهرواره های سرود با موضوع انقلاب خبر داد.

 سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان نیز در این جلسه، از برگزاری همایش علمی با رویکرد آسیب شناسی دستاوردهای انقلاب در ۴ موضوع و ۱۰ محور و همچنین برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی برای دانشجو معلمان خبر داد.

 سید خلیل حسینی؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان و دبیر کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز در این جلسه اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که علاوه بر توجه به کمیت برنامه‌ها کیفی بودن برنامه ها را مورد غفلت قرار ندهیم و از همین رو برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده ایم.

وی ساخت و تهیه سرود دانش‌آموزی به مناسبت پیروزی انقلاب، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره توسط دانش‌آموزان، تبیین دستاوردهای آموزش و پرورش استان به صورت تطبیقی نسبت به قبل از انقلاب، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی- هنری، برگزاری گفتمان های دانش آموزی، برگزاری جشنواره کشوری گلدسته‌های سرو، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب و برنامه‌های متعدد دیگر استانی و شهرستانی را از جمله برنامه های پیش بینی شده  توسط اداره کل آموزش و پرورش گلستان معرفی نمود و گفت: همه تلاش ما در این برنامه افتخار جامعه مخاطب به گذشته و امید به آینده است.

0 [1]
0 [1]