مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرایی شدن نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرایی شدن نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در حاشیه بازدید از طرح های دریافت کننده تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بندرترکمن اظهار کرد: نظارت عملیاتی بر برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح استان شروع شده و با نظارت مستمر و دقیق از انحراف احتمالی در روند این برنامه پیشگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت و حساسیت موضوع تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و لزوم بررسی و نظارت بر اجرای پروژه ها، افزود: نظارت مستمر بر اجرای درست منابع و تسهیلات اختصاص داده شده به پروژه ها در دستورکار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار دارد و در صورت مشاهده انحراف، با خاطیان طبق آیین نامه اجرایی این طرح برخورد قانونی خواهد شد.

لازم به ذکر است در راستای اجرای برنامه نظارت و بررسی بر اجرای طرح های اشتغال روستایی و عشایری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل بازرسی استانداری، مدیران دستگاه های نظارتی، معاون فرماندار و نمایندگان دستگاه های اجرایی از پروژه های شهرستان بندرترکمن بازدید کردند.

پیش از این نیز از برخی طرح های شهرستان گرگان و آق قلا نیز بازدید شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱ ب.ظ

دیدگاه