- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

طی حکمی از سوی مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان نصرالله کشیری بعنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سید رسول مطهری معاون مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدارنی از برپایی این مراسم و تشکر از همکارانش در واحد توسعه مدیریت و منابع در دوران مسئولیتش در این معاونت، گفت: در مدتی که این مسئولیت و امانت بر عهدم ام بود، همواره کوشیدم جانب اعتدال و انصاف را پیشه کنم.

وی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای معاونت توسعه مدیریت و منابع جدید و ارائه گزارش عملکرد در دوران مسئولیتش، ابراز کرد: رعایت قوانین و مقررات  و انصاف و اعتدال؛ میزان این حوزه به شمار می آید که به نوبه خویش همواره کوشیدم بدان پایبند باشم.

در ادامه برنامه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سید رسول مطهری را فردی پاک دست، سلامت و صادق و با دقت دانست و ابراز کرد: باید بکوشیم با بهره مندی از تفکر پویا و خلاق، قدم های خالصانه ای را برای فرهنگ و هنر و رسانه استان برداریم.

این مدیر استانی با تاکید بر اینکه باید به دنبال در آمدی قانونی خارج از سیستم برای توسعه و رونق فرهنگ و هنر و رسانه باشیم، ابراز کرد: با شناختی که از توانایی های معاونت توسعه مدیریت و منابع جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان( نصرالله کشیری) دارم؛ می توانیم با تشکیل مجمع خیرین فرهنگی این منابع را جذب کنیم.

در بخش پایانی نشست نصرالله کشیری معاونت جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن قدردانی از حسن توجه و نگاه اندیشه ورز و مترقی و هوش مدیریتی و معنوی مدیرکل دستگاه، اظهار کرد: در مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان غنابخشی به تصمیمات ،مدیریت تیمی توسعه محور و توجه به سرمایه های سازمان بیشتر بدان توجه شد.

وی با اشاره به کارکنان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، از آن ها به عنوان سرمایه های نامشهود سازمان یاد کرد و گفت: با وجود نیروهای متخصص و متعهد اگر فعالیت ها  جهت دار و توسعه پیدا کند سازمان بیش از پیش به توسعه و تعالی خواهد رسید.

یاد آور می شود در پایان این مراسم پس از اهدای احکام جدید و لوح های سپاس به معاون توسعه مدیریت و منابع پیشین و جدید، کارکنان واحد توسعه مدیریت و منابع به رسم یادبود هدیه ای به سید رسول مطهری اهدا کردند.

0 [1]
0 [1]